بیش از 71 هزار نفر برای دوره کاردانی فنی و حرفه ای ثبت نام کردند

بیش از 71 هزار نفر برای دوره کاردانی فنی و حرفه ای ثبت نام کردند

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه ا  کنکوری افزود: مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی – کاربردی فردا(چهارشنبه) پایان می یابد.
وی ادامه داد: توصیه می شود داوطلبان هر چه سریعتر با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور با مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی گفت: همچنین ثبت نام آزمون دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی – کاربردی از فردا آغاز می شود.
وی افزود: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای(ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی – کاربردی از فردا از طریق سایت سنجش آموزش کشور به نشانی WWW.SANJESH.ORG آغاز می شود و 25 شهریور ماه پایان می یابد.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ضرورت دارد متقاضیان در این مهلت تعیین شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی افزود: پرداخت هزینه ثبت نام برای شرکت در این آزمون ها بصورت اینترنتی است و داوطلبان توسط کارت های بانکی عضو شتاب با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور و پرداخت 230 هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام، باید نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *