17هزار و 500 دانشجو و استاد به عتبات عالیات اعزام می شوند

به گزارش خبرنگار فرهنگی کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدرضا فقیهی روز پنج شنبه در همایش مدیران و روحانیون کاروان های عتبات عالیات دانشگاهیان اظهار داشت: در این دوره از اعزام ها بیش از 17 هزار نفر دانشگاهی به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام می شوند که در قالب 440 کاروان هستند.
وی یادآور شد: با همکاری بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج و زیارت و شرکت زیارتی شمسا، برنامه های فرهنگی و اجرایی خوبی برای اساتید و دانشجویان اعزامی برگزار می شود.
وی در ادامه با تشریح برنامه های ستاد عمره و عتبات عالیات گفت: بازدید از اماکن شهر زیارتی نجف اشرف ، بازدید از بیت حضرت امام خمینی(ره) ، زیارت از مرقد صافی صفا و نجف شناسی ، بازدید از کتابخانه و مرقد علامه امینی از برنامه های سفر عتبات دانشگاهیان به نجف است.
وی افزود: در کربلای معلی نیز زیارت همراه روایتگری واقعه عاشورا با محوریت حر و توبه اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: پانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از 31 تیرماه آغاز شده است و تاکنون 104 کاروان از دانشگاهیان اعزام شده اند که اکثریت کاروان ها تاکنون از متاهلین بودند.
حجت الاسلام فقیهی تصریح کرد: شعار امسال ستاد عتبات عالیات دانشگاهیان در سبک زندگی فاطمی است که امیدوارم زوج ها زندگی خود را بر اساس الگو برداری از حضرت فاطمه (س) بنا نهند .

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *