دیر شعبه تهران بنیاد فرهنگی امامت ضمن اعلام پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در سال جاری، گفت: در مراسم اربعین حسینی(ع) ۲۵ نمایشگاه در راستای ترویج و تبیین امامت در مسیر کربلا تا نجف برپا خواهد شد.
مدیر شعبه تهران بنیاد فرهنگی امامت ضمن اعلام پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در سال جاری، گفت: در مراسم اربعین حسینی(ع) ۲۵ نمایشگاه در راستای ترویج و تبیین امامت در مسیر کربلا تا نجف برپا خواهد شد.
حجت الاسلام محمدکاظم نوری مدیر شعبه تهران بنیاد فرهنگی امامت در گفت‎وگو ضمن اعلام شروع سال تحصیلی این مرکز همزمان با آغاز به کار هفتمین دوره آموزش مبانی امامت گفت: تاکنون از ۲۵ حوزه علمیه و ۱۵ دانشگاه، دانش‌پژوهانی در دوره‎های مختلف فراگیری معارف امامت و دفاع از حریم علمی مکتب اهل‎بیت(ع) آموزش دیده‎اند که تعدادی از آنها در دوره‌های تکمیلی برای فرصت مطالعاتی به نجف اعزام شدند. همچنین سال جاری با توجه به دریافت مجوز مرکز تخصصی، این بنیاد نسبت به جذب دانش‌پژوه در مقطع سطح ۳ یا کارشناسی ارشد اقدام می‌کند که در زمستان امسال مراحل جذب آغاز خواهد شد.
وی ضمن شرح فعالیتهای فرهنگی بنیاد امامت و برگزاری همزمان نمایشگاه (غدیر قرآن) در دهه امامت و ولایت، گفت: فعالیتهای فرهنگی بنیاد امامت را در چند استان کشور مدنظر قرار دادیم که شامل ۱۵ اثر طراحی ـ نقاشی از معارف امامت است. همچنین در مراسم اربعین حسینی(ع) نیز ۲۵ نمایشگاه در راستای ترویج و تبیین امامت در مسیر کربلا تا نجف برپا خواهد شد.
بر اساس این گزارش, بنیاد فرهنگی امامت هر سال اقدام به برگزاری آزمون نسبت به جذب مشتاقان عرصه امامت و دفاع علمی از مکتب تشیع و مقابله با تکفیری‎ها و وهابیت که مورد تأیید مقام معظم رهبری است، می‎کند و در سال جاری در مقطع کارشناسی ارشد دانش‎پژوه می‎پذیرد.
آدرس : تهران – خیابان ولی عصر(عج) – بالاتر از خیابان امام خمینی ره) – پلاک ۱۰۶۹ – تلفن : ۶۶۴۷۷۷۹۵ – ۶۶۴۷۷۷۹۲
منبع: تسنیم