اول مهر آخرین مهلت انتخاب پودمان دانشگاه جامع علمی کاربردی

 دفترچه راهنمای انتخاب پودمان آموزشی دوره های کاردانی و کارشناسی نظام آموزش مهارتی دانشگاه به شیوه آموزش های خاص و غیر حضوری توسط اداره کل خدمات آموزشی تهیه و در سامانه ساتب بارگذاری شده است و دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت www.sateb.uast.ac.ir نسبت به مشاهده و انتخاب پودمان اقدام کنند.
وی افزود: تمامی مراحل انتخاب پودمان آموزشی در دوره­های کاردانی و کارشناسی علمی­کاربردی به شیوه آموزش­های خاص صرفا به صورت اینترنتی می­باشد و دانشجویان برای انتخاب پودمان باید منحصراً به سامانه جامع آموزش های تکمیلی بین سطوح تحصیلی دانشگاه جامع علمی­کاربردی (ساتب) مراجعه کنند.
اخوان گفت: دانشجویان در هنگام انتخاب پودمان در صورت وجود پیشنیاز در برنامه درسی دوره، می بایست با در نظر گرفتن پودمان های پیشنیاز دوره نسبت به ثبت نام در پودمان ها اقدام کنند.
معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تأکید کرد: دانشجویان می توانند تا سقف 2 پودمان به همراه 10 درس افتاده را در در یک نیم سال تحصیلی انتخاب نمایند و پس از ثبت نام و فراگیری دوره با توجه به برنامه زمان بندی شده در زمان انتخاب پودمان می بایست در آزمون پایانی آن پودمان شرکت کنند.

** تغییر نام دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه علم و صنعت
هیات امنای دانشگاه علم و صنعت با درخواست دانشکده مهندسی شیمی مبنی بر تغییر نام این دانشکده موافقت کرد.
محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت در نامه ای با این تغییر نام موافقت کرد بنابراین نام دانشکده مهندسی شیمی رسما به «دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز» تغییر یافته و از این پس در مکاتبات اداری، عنوان جدید دانشکده ذکر خواهد شد.

** ثبت نام آزمون دکتری شعبه دبی دانشگاه پیام نور تمدید شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون دوره دکتری تخصصی شعبه دبی دانشگاه پیام نور تا تاریخ ۲مهر۹۵ تمدید و آزمون در روز جمعه ۹ مهر۹۵ برگزار می شود.
متقاضیان می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی www.intphd.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *