نكاتی در مورد شب قبل از كنكور

كنكور

نكاتی در مورد شب قبل از كنكور

۱٫ درشب قبل از كنكور اصلاً درس نخوانید. دوره و مباحثه‌ی گروهی را هم به هیچ وجه انجام ندهید، چون نتیجه‌ای جز افزایش اضطراب نخواهد داشت و موجبات خستگی شما را در روز آزمون فراهم می‌كند. به مسائل حاشیه ای فكر نكنید و بگذارید ذهن تان در فضای آرام به استراحت بپردازید. بعضی افراد ممكن است نتوانند فكر كردن به مسائل مختلف را از ذهن شان دور كنند و این امر ممكن است و باعث دیر به خواب رفتن آن ها شود. در این حالت خاطرات شیرین و مثبت زندگی تان را در ذهن مرور كنید و از فكرهای منفی بپرهیزید.

۲٫ دو مداد سیاه پر رنگ، پاك كن، تراش و كارت ورود به جلسه، شناسنامه، ساعت و سایر وسایل ضروری را در دم دستتان بگذارید تا صبح با عجله دنبال آن ها نگشته و خدای نكرده چیزی را فراموش نكنید.

۳٫ همراه داشتن كمی خوراكی( به خصوص با محتوای قندی)، یك بطری كوچك آب یخ زده و دستمال كاغذی در جلسه آزمون خالی از لطف نخواهد بود لذا بهتر است كه از روزهای قبل موارد ذكر شده در شماره های ۳ و ۴ را آماده كنید.

۴٫ شب كنكور تا دیر وقت بیدار ماندن و درس خواندن (مثلاً تا ۲ بعد ازنیمه شب) آن قدر اشتباه بزرگی است كه اصلاً لازم نمی‌بینیم توصیه كنیم كه این كار را نكنید!

نكاتی در مورد شب قبل از كنكور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *