یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا(س) افتتاح می شود

یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا(س) افتتاح می شود

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از گروه فرهنگی ایرنا، سیدمحمدتقی طباطبایی با اشاره به برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس افزود: دانشگاه آزاد 300 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم دارد به همین منظور کتاب «مشعل های هدایت» با موضوع زندگینامه شهدای این دانشگاه تهیه شده که در هفته دفاع مقدس منتشر می شود، همچنین برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به ایثارگران ویژه نامه پیام ایثار نیز تدوین شده است.
وی ادامه داد: افتتاح یادمان شهدای دانشجو که با تلاش معاونت عمران و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در بهشت زهرا(س) ساخته شده، از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.
طباطبایی گفت: تفاهمنامه ای با موسسه باغ موزه دفاع مقدس در راستای حمایت مالی پایان نامه های دوره کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس در این هفته منعقد خواهد شد تا دانشجویان گرایش بیشتری نسبت به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.
وی همچنین از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با تلاش بسیج دانشگاه آزاد اسلامی در سازمان مرکزی، برگزاری کارگاه توجیهی استادان درس دفاع مقدس، برگزاری جلسه ای برای بررسی درس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد و سردار کارگر در هفته دفاع مقدس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به برنامه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: غبار روبی و گلباران یادمان شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مجالس قرآن خوانی و شب شعر از جمله برنامه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *