تمدید مهلت مراجعه به بانک ها برای وام ازدواج دانشجویی دانشگاه آزاد

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد، فرید ذاکر اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و حمایت از سنت حسنه ازدواج و سیاست های کلی، برای حمایت از زوج های جوان، از 6 شهریور سال 93 همزمان با ولادت حضرت معصومه (س)، پرداخت وام های 200 میلیون ریالی ویژه ازدواج دانشجویی را آغاز کرد.
وی افزود: بر این اساس تمامی دانشجویانی که تاریخ عقد آنها بعد از 6 شهریور 93 بود، می توانستند در سامانه ثبت نام و از تسهیلات 100 میلیون ریالی ازدواج بهره مند شوند و چنانچه زوج و زوجه هر دو از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باشند به هر نفر هرکدام مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات ویژه ازدواج تعلق می گیرد.
مدیرکل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بر اساس مذاکرات صورت گرفته، بانک های پست بانک و صندوق کارآفرینی امید به عنوان بانک های عامل در سامانه معرفی شده اند، افزود: برای دریافت وام ازدواج دانشگاه آزاد اسلامی 18 هزار و 632 دانشجو ثبت نام کرده اند که 12 هزار و 25 نفر از آنها وام ازدواج دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه بر این اساس 6 هزار و 607 نفر باقیمانده تاکنون به دلایلی از جمله مراجعه نکردن به بانک های عامل، تشکیل ندادن و نقص در پرونده موفق به دریافت این وام نشده اند، گفت: در راستای حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از زوج های جوان، این افراد می توانند تا پایان مهر برای دریافت وام ازدواج دانشگاه آزاد اسلامی به بانک های عامل مراجعه کنند.
مدیر کل تسهیلات اعتباری و صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه www.vameezdevaj.sandoghrefah.iau.ir با وارد کردن کد رهگیری و رمز عبور خود، از بانک عامل معرفی شده اطلاع یابند.
ذاکر، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ تامین منابع مشکلی ندارد، گفت: براساس توافق صورت گرفته با بانک های مذکور تسهیلات ویژه ازدواج به متقاضیانی که پرونده آنها تکمیل شده در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.
فراهنگ**9338**1027**خبرنگار: صدیقه بهارلو**انتشار دهنده محمدجواد دهقانی

 Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *