شریف

امضای تفاهم نامه بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه کرتن استرالیا

هیئتی چهار نفره از دانشگاه کرتن استرالیا ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف و بازدید از این دانشگاه، تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ هیئتی چهار نفره به سرپرستی پروفسور اندریس استلبویکس معاون دانشگاه کرتن استرالیا به همراه پروفسور محمد شرکت معصوم، پروفسور برایان اونز و پروفسور آیان هوارد ضمن حضور در دانشگاه صنعتی شریف از این دانشگاه بازدید کرده و با برخی از مسئولین دانشگاه دیداری دوستانه داشتند.

این هیئت با تنی چند از اعضای هیئت علمی دانشکده های مختلف، دکتر داوود رشتچیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و دکتر علی موقر، رئیس دفتر امور بین الملل دانشگاه صنعتی شریف دیدار کردند و راه های همکاری و تعامل بیشتر بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه کرتن به عنوان یکی از دانشگاه های برتر جهان بررسی شد.

پروفسور استلبویکس ضمن اشاره به وجود مراکز تحقیقاتی مشترک و مرتبط بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه کرتن بر توسعه و گسترش در زمینه های پژوهشی خصوصاً مهندسی نفت تأکید کرد.

در پایان این جلسه تفاهم نامه ای به منظور گسترش همکاری های مشترک در زمینه های آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه کرتن استرالیا به امضا رسید.