راه اندازی 6 رشته جدید علوم انسانی در دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش روز دوشنبه کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته گرایش های جدید، مدیریت کسب و کار گرایش مالی و استراتژی، مدیریت منابع انسانی گرایش مدیریت منابع انسانی اسلامی، سیاست گذاری علم و فناوری، علوم شناختی- ذهن مغز و تربیت، علوم شناختی- روانشناسی شناختی و علوم شناختی- توانبخشی شناختی در مقطع کارشناسی ارشد درسال تحصیلی 96-95 موافقت کرد.

** افتتاح مرکز رشد مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه خوارزمی
مرکز رشد تخصصی دانش مبارزه با مواد مخدر ناجا در دانشگاه خوارزمی افتتاح شد.
مرکز رشد تخصصی دانش مبارزه با مواد مخدر ناجا با حضور محمد علی سبحان اللهی رئیس دانشگاه ، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مواد مخدر ناجا و مسئولان دانشگاه خوارزمی در تهران، افتتاح شد.
محمد علی سبحان اللهی، رئیس دانشگاه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: دانشگاه خوارزمی به نیازهای جامعه در تمامی امور اعم از پژوهشی و آموزشی توجه ویژه دارد و آماده همکاری با پلیس است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه دانشگاه خوارزمی در ادامه سردار محمد مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ضمن تقدیر از توجه دانشگاه خوارزمی به بحث مبارزه با مواد مخدر گفت: پلیس با ورود به مباحث علمی توانسته هوشمندانه در امور ظاهر شود و رویکرد پلیس، دانش محور است و ناجا در تمامی امور این شیوه را دنبال می کند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *