موافقت اولیه برای ادامه تحصیل دانشجویان بلاتکلیف دانشگاه آزاد واحد ایذه گرفته شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و استان خوزستان گفت: به دنبال وضعیت بلاتکلیف ۱۸۰ نفر از دانشجویان واحد ایذه که از دانشجویان ثبت نام شده بدون کنکور هستند موافقت اولیه برای ادامه تحصیل این دانشجویان گرفته شده است.

شهرام لک دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه دو سال پیش بدون هماهنگی با سازمان مرکزی تعدادی دانشجو را بدون آزمون ثبت نام کرده است که بعد از بررسی این تخلف محرز شد.
وی افزود: دانشجویان باید در سایت ثبت نام و سند پذیرش برای آنها صادر شود اما در آن مقطع زمانی این اقدام صورت نگرفت.
لک ادامه داد: از آنجایی که سازمان در یک زمان مقرر مجوز صادر کرده بود دانشگاه واحد ایذه بعد از آن بازه زمانی، اقدام به ثبت نام این دانشجویان کرده است و هیچ هماهنگی انجام نداده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و خوزستان تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته از طرف استان برای ادامه تحصیل و فارغ التحصیلی دانشجویان موافقت اولیه از سازمان گرفته شده اما گردش کار کمی طول می کشد و ما منتظر مجوز هستیم.
وی خاطرنشان کرد: افراد متخلف در این زمینه از جمله رئیس و معاون مربوطه برکنار شدند.
واحد ایذه از جمله واحدهای دهگانه منطقه ۶ است که در خرداد ۶۵ با رشته های زبان و ادبیات فارسی، آموزش ابتدایی و الهیات و معارف اسلامی با ۳۰۰ دانشجو در یک ساختمان مسکونی آغاز به کار کرد.
در سال ۷۲ به ساختمان فعلی نقل مکان کرد و از سال ۸۵ تا کنون بیش از ۵۰ هکتار زمین از طریق منابع طبیعی تهیه و اقدام به ساختن ساختمان های مورد نیاز خود کرده است