معرفی دانشگاه های استان اصفهان +نشانی و تلفن وهمراه با ادرس سایت دانشگاهی

 معرفی دانشگاه های استان اصفهان +نشانی و تلفن وهمراه با ادرس سایت دانشگاهی
نقشه اصفهان ایران

 لیست دانشگاه های استان اصفهان + نشانی و تلفن   سترش آموزش عالی نهضتی جهانی است که حد و مرز نمی شناسد. این رویکرد باعث شده آموزش عالی به عنوان یک نقطه کانونی که پیشرفت جوامع را در سایر زمینه ها تسریع می کند توجه بسیاری را به خود جلب کند.

به گزارش ندای اصفهان ، گسترش آموزش عالی نهضتی جهانی است که حد و مرز نمی شناسد. این رویکرد باعث شده آموزش عالی به عنوان یک نقطه کانونی که پیشرفت جوامع را در سایر زمینه ها تسریع می کند توجه بسیاری را به خود جلب کند. به همین خاطر کشورها بر آن شدند نظام آموزش عالی خود را تا سرحد توان گسترش دهند. از این رو، درک اهمیت آموزش عالی از سوی کشورهای جهان باعث شده توسعه آموزش عالی در اولویت سیاستگذاری های آموزشی آنها قرار گیرد به طوری که تعداد دانشجویان جهان از ۱۳ میلیون نفر در سال ۱۹۶۰ با بیش از ۱۰ برابر افزایش به ۱۳۶ میلیون نفر در سال ۲۰۰۶ افزایش یافته است.

دانشگاه اصفهان

جمعی از پزشکان اصفهان در جهت تأسیس آموزشگاه عالی بهداری، با تلاش و پشتکار خود موفق شدند موافقت احداث مرکز آموزش عالی بهداری را که هسته ابتدایی دانشگاه امروزی اصفهان است، جلب کنند.

با موافقت تأسیس آموزشگاه عالی بهداری در سال ۱۳۲۵ و افزایش تعداد متقاضیان شرکت کننده در این آموزشگاه، زمین های هزار جریب تا نزدیکی کوه صفه، برای ایجاد دانشگاه اصفهان، مهیا شدند.

پس از تأسیس و انتقال آموزشگاه عالی بهداری به منطقه هزار جریب، دانشکده پزشکی نیز در ۷ آبان ماه ۱۳۲۹ در کنار همان آموزشگاه، احداث شد. در سال ۱۳۳۵، قدم دیگری در جهت تعالی دانشگاه اصفهان برداشته شد که آن، تأسیس دانشکده داروسازی، در کنار پزشکی بود. پس از تأسیس دانشکده داروسازی، در دی ماه ۱۳۳۷، دانشکده ادبیات با ایجاد دو رشته تحصیلی زبان و ادبیات فارسی و انگلیسی، در کوی شاهزاده ابراهیم، تأسیس شد. با ایجاد رشته هایی چون زبان و ادبیات فرانسه(۱۳۳۸)، زبان و ادبیات ارمنی(۱۳۳۹)، زبان و ادبیات عرب(۱۳۳۱)، تاریخ و جغرافیا(۱۳۴۵)، گروه علوم اجتماعی(۱۳۴۸) و انتقال این دانشکده در سال ۱۳۴۸ از کوی شاهزاده ابراهیم به مجموعه دانشکده های واقع در هزار جریب، به دانشگاه اصفهان، رونقی دیگر یافت.

مرداد ماه سال ۱۳۴۳، یادآور خاطره تأسیس دانشکده های علوم و علوم تربیتی و روان شناسی می باشد. در اواخر سال ۱۳۴۷ با شکل گیری کلی دانشگاه اصفهان، مدرسه عالی کورش کبیر به این دانشگاه ملحق شد و در همان سال دانشکده علوم اداری و اقتصاد نیز در این دانشگاه، تأسیس شد.

در سال ۱۳۶۵ پس از سه دهه، دانشکده های علوم پزشکی از دانشگاه اصفهان جدا شدند و راهی جداگانه برگزیدند.

دانشگاه صنعتی اصفهان

دانشگاه صنعتی اصفهان، به عنوان یکی از مراکز آموزش عالی ایران، در سال ۱۳۵۳ در بزرگترین قطب صنعتی کشور، در فاصله ۲۰ کیلومتری شمال غربی اصفهان و شمال شرقی خمینی شهر، در دامنه کوه سید محمد، در زمینی به وسعت ۲۳ میلیون متر مربع، احداث شد.

این دانشگاه، فعالیت های آموزشی خود را در سال ۱۳۵۶، با پذیرش حدود ۸۰۰ دانشجو در برخی رشته های فنی، مهندسی و کشاورزی، آغاز کرد و اکنون با گذشت ۲۸ سال از شروع فعالیت های آموزشی این دانشگاه، اغلب رشته های فنی و مهندسی، کشاورزی و علوم پایه را در قالب ۱۳ دانشکده، در بردارد. در سال تحصیلی ۸۵-۸۶، تعداد ۱۶۵۰ دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، در این دانشگاه، پذیرفته شده اند و در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ دانشجو در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند. همچنین تعدادی دانشجوی خارجی از کشورهای سودان، لبنان و. .. نیز در این دانشگاه مشغول به تحصیل می باشند.

دانشگاه صنعتی اصفهان با برخورداری از یک هیئت علمی فعال و ممتاز و نیز امکاناتی استثنایی، آموزش را با بهترین کیفیت و با استانداردهای بین المللی، ارائه می کند؛ به طوری که فارغ التحصیلان این دانشگاه با کیفیت ممتاز خویش، فرصت های بزرگی را برای تصدی مشاغل و مسئولیت های کلیدی در فضای صنعتی – اقتصادی رو به رشد کشور، به دست آورده اند و در ادامه تحصیلات عالی نیز موفقیت چشمگیری در داخل و خارج کشور داشته اند.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

سال ۱۳۲۹، آغاز فعالیت این دانشگاه بوده است. در آن سال، دانشکده پزشکی در خیابان احمدآباد، در خانه استیجاری، معروف به عمارت زاهدی، افتتاح می گردد و پس از مدتی، به خیابان چهارباغ، نزدیک مدرسه سلطانی (حوزه علمیه فعلی) انتقال می یابد و بالاخره در ۱۶ شهریور ۱۳۳۷، دانشگاه اصفهان تأسیس و به دنبال آن، دانشکده ادبیات، دانشکده داروسازی و پزشکی ایجاد می گردد؛ تا این که در سال ۱۳۶۵، دانشکده پزشکی و داروسازی، از دانشگاه اصفهان جدا و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان، به ریاست دکتر اسماعیل اکبری، شکل می گیرد و دانشکده های مختلف، به مرور زمان، در آن ساخته می شود.

اکنون این دانشگاه دارای نه دانشکده پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت، مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی، توانبخشی، علوم تغذیه و فناوری های نوین پزشکی می باشد و هر دانشکده دارای معاون آموزشی، معاون پژوهشی و معاون دانشجویی فرهنگی است که معاون آموزشی فعالیت هایش در زمینه رسیدگی به امور آموزشی دانشجویان است. معاون پژوهشی، دانشجویان را در وارد شدن به عرصه های تحقیق و پژوهش کمک می کند و در کمیته های پژوهشی دانشکده ها، همان طور که از اسمش پیداست، به آموزش فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی به دانشجویان و کمک به آنها می پردازد. معاون دانشجویی فرهنگی نیز مسئول رسیدگی به امور رفاهی و فرهنگی دانشجویان است.

این دانشگاه ۱۲ بیمارستان آموزشی درمانی به نام های الزهراء علیها السلام، امین، شهید چمران، امام موسی کاظم علیه السلام، سیدالشهداء علیه السلام، شهید بهشتی، عیسی بن مریم علیهماالسلام، آیت الله کاشانی، فیض، فارابی، آیت الله مدرس، نور و علی اصغر (ع) دارد.

در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر، به عنوان هیأت علمی و حدود ۶۰۰۰ دانشجو، در محیط های آموزشی آن فعالیت دارند. بد نیست بدانید که تصمیمات و سیاست گذاری های دانشگاه، توسط هیئت رئیسه دانشگاه انجام می شود که متشکل از رئیس دانشگاه و معاونین ایشان است.

دانشگاه کاشان

دانشگاه کاشان به عنوان اولین مؤسسه آموزش عالی در منطقه کاشان، در سال ۱۳۵۲ مجوز تأسیس گرفت و در مهرماه ۱۳۵۳ با پذیرش ۲۰۰ دانشجو در دو رشته ریاضی فیزیک، در مقطع کارشناسی، با نام مدرسه عالی علوم کاشان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

در سال ۱۳۶۸ با گسترش رشته های دانشگاهی، به عنوان دانشگاه تربیت معلم کاشان، به صورت مستقل، زیر نظر وزارت علوم، فعالیت خود را ادامه داد؛ تا این که با راه اندازی رشته های مهندسی در سال ۱۳۷۳، جامعیت دانشگاه کاشان به تصویب شورای گسترش رسید و یک سال بعد، دانشکده معماری و هنر نیز با تأکید بر ضرورت ها، نیازها و هنر و صنایع منطقه، بنیان نهاده شد.

هم اکنون دانشگاه کاشان با حدود ۷ هزار دانشجو در بیش از ۷۰ رشته گرایش، در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، با بهره گیری از خدمات علمی و پژوهشی ۳۰۰ عضو هیئت علمی، به صورت تمام وقت، به حرکت رو به رشد خود ادامه می دهد.

دانشگاه کاشان دارای ۱۰ دانشکده علوم انسانی، مهندسی، معماری و هنر، شیمی، ریاضی، فیزیک، ادبیات و زبان های خارجی، مجازی، مهندسی مکانیک و مهندسی برق و کامپیوتر، واحد خواهران، پردیس دانشگاهی و پژوهشکده های علوم و فناوری نانو و اسانس های طبیعی و دو مرکز تحقیقات نجوم و رشد و دو مرکز پژوهشی فرش و کاشان شناسی است.

دانشگاه هنر اصفهان

دانشگاه هنر اصفهان به عنوان محور آموزش عالی رشته های هنری در استان هنر پرور و خطه هنرخیز اصفهان، در آغاز با نام «دانشکده پردیس اصفهان» و در سال ۱۳۵۵ با هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه حفظ و نگه داری آثار و بناهای تاریخی، تأسیس شد و به عنوان اولین مرکز آموزش عالی ایران در زمینه مرمت، فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی باستان شناسی، نقاشی، معماری داخلی، ساختمان، شیمی و نساجی را به عنوان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد مرمت ابنیه و کارشناسی ارشد مرمت آثار تاریخی، پذیرش کرد.

این دانشکده که در نخستین دوره فعالیت خود از اقمار دانشگاه فارابی به شمار می رفت، پس از دومین دوره جذب دانشجو، همزمان با انقلاب شکوهمند اسلامی، تعطیل و پس از انقلاب فرهنگی، در سال ۱۳۶۲، بازگشایی شد؛ در این مقطع، دانشکده پردیس اصفهان به عنوان یکی از دانشکده های مجتمع دانشگاه های هنر، اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های کارشناسی مرمت آثار تاریخی، صنایع دستی و نقاشی نمود و در کنار سایر ارگان های متولی آموزش دانشگاهی هنر، مانند دانشگاه فارابی،صنایع دستی و نقاشی، دانشکده هنرهای تزئینی و مدرسه عالی موسیقی، به ایفای نقش پرداخت. این دانشکده پس از مدتی فعالیت در آموزش هنر، به تدریج، گسترش یافت؛ تا آن جا که در سال ۱۳۷۹ با دایر نمودن پنج رشته در مقطع کارشناسی هنرهای تجسمی و معماری، یک رشته در مقطع کارشناسی ارشد پیوسته معماری و دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته مرمت و جذب امکانات فیزیکی و تجهیزات آموزشی، به عنوان دانشگاه هنر اصفهان، به ایفای نقش پرداخت.

دانشکده معارف قرآنی اصفهان

با همت و همکاری جمعی از علاقه مندان قرآن کریم و استادان حوزه و دانشگاه، با هدف نشر فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم السلام در سال ۱۳۶۷، دارالقرآن الکریم اصفهان تأسیس شد و گام های مؤثری را در این زمینه برداشت؛ اما همواره برای تشکیل کلاس های آموزش قرآن، با کمبود مربیان و معلمان کارآمد قرآن مواجه بوده است. از این رو، ضرورت ایجاد یک مرکز تربیت معلم قرآن کریم در اصفهان، احساس شد و بدین منظور، با هدف تربیت نیروهای کارآمد و معلمان و مربیان توانا، «مؤسسه آموزش عالی دارالقرآن الکریم» در سال ۱۳۶۸، شکل گرفت و در پایان سال ۱۳۸۳ به دانشکده معارف قرآنی اصفهان، تبدیل گردید.

این دانشکده یک مرکز غیردولتی و غیرانتفاعی است؛ اما تمام قوانین و مقررات آن، مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. این نهاد قرآنی با بهره گیری از یک هیئت علمی مجرب و ده ها استاد حوزوی و دانشگاهی و نیز چهره های شاخص قرآنی کشور، دارای سطح علمی و آموزشی مطلوبی است. این دانشکده به منظور غنا بخشیدن به مطالعات و آموزش های تفسیری و کلامی خود، با دانشگاه های معتبر کشور و حوزه علمیه قم، ارتباط مستمر داشته است و تاکنون بیش از ده هزار دانشجو و دانش پذیر خواهر و برادر، در دوره های مختلف این دانشکده، تحصیل کرده اند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

با تدابیر مسئولین وقت شهرستان نجف آباد در دی ماه ۱۳۶۴، اولین ابلاغ رسمی به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، بر جریده تاریخ ثبت شد و در پی آن بود که فرهیختگان نجف آباد با تأسی به سخنان امام راحل، دست در دست هم و با وحدت کلمه، دانشگاهی ساختند که امروزه موجب عزت و افتخار نجف آباد و نجف آبادی هاست.

شهر خون و شهادت، شهر ایثار و حماسه، برگی دیگر بر افتخارات خود افزود و میعاد گاه دانشجویان و دانش دوستان شد؛ به گونه ای که اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، یکی از پیشروترین و مطرح ترین دانشگاه ها در سطح استان و کشور می باشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حال حاضر، میزبان حدود ۲۰ هزار دانشجو در ۸۱ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

تأسیس واحد خوارسگان در ۳/۸/۱۳۶۶ به تصویب هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی رسید ودر روز جمعه دوم بهمن ماه ۱۳۶۶، اولین آزمون ورودی این واحد، همراه با تعدادی دیگر از واحدهای دانشگاهی، توسط مرکز آزمون برگزار شد و با پذیرش ۵۱۰ دانشجو در چهار رشته مهندسی کشاورزی، حقوق قضایی، علوم تربیتی در مقطع کارشناسی و عمران در مقطع کاردانی، کار خود را آغاز کرد.

این واحد دانشگاهی، مدت ۵ سال از مکان های استیجاری و فضاهای آموزشی آموزش و پرورش و دانشگاه اصفهان، استفاده می کرد و در سال ۷۱، بخش اول ساختمان آموزشی این واحد در یک زمین ۵۲ هکتاری، مجاور فضای سبز بزرگ شرق اصفهان، مورد بهره برداری قرار گرفت و از آن پس، با تلاش فراوان، طرح جامع این واحد دانشگاهی، تهیه و عملیات ساختمانی فضاهای مورد نیاز آن از محل درآمدهای دانشگاه و جذب کمک های مردمی، آغاز شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهررضا

دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، در اسفند ماه ۱۳۶۷، به عنوان یکصد و یکمین واحد دانشگاهی به تصویب هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی رسید و فعالیت خود را از نیمسال اول تحصیلی ۶۹-۶۸ آغاز نمود. در سال ۱۳۶۸، ۲۱ هکتار زمین، در جنوب شهر فرهنگی- تاریخی شهرضا خریداری شد. و اکنون یکی از واحد های بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و بزرگ ترین قطب آموزش عالی شهرضا می باشد. این واحد دانشگاهی، با هدف توسعه آموزش عالی در منطقه و برقراری ارتباط پویا و همه جانبه با صنعت، در زمینه تربیت نیروی متخصص مورد نیاز کارخانجات و صنایع و همچنین توسعه پژوهش های علمی کاربردی، ارتقاء سطح فناوری و بسط فرهنگ اسلامی فعالیت می کند. این دانشگاه، در بخش آموزش عالی تحقیقات و فن آوری، با استفاده از اساتید مجرب و تجهیزات کارگاهی، آزمایشگاهی، در جهت حل مشکلات صنعت، از طریق کاربردی نمودن پروژه های تحقیقاتی، دستیابی به فناوری های جدید و بومی سازی فناوری ها و… با بیش از هفتاد هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، ورزشی، فرهنگی و رفاهی، یکی از پیشروترین و مطرح ترین دانشگاه ها در سطح استان و یکی از واحد های بسیار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین

در سال ۱۳۶۷، با حداقل امکانات، فعالیت آموزشی خود را با پذیرش ۱۴۰ دانشجو، در دو رشته کارشناسی روانشناسی عمومی و کاردانی برق و الکترونیک، در ساختمانی استیجاری به مساحت ۴۰۰ متر مربع آغاز نمود و اکنون ضمن احراز درجه بزرگ در تقسیم بندی درجاتی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بر حسب امتیازات لازم، با ۱۵۰۰ دانشجو، ۶۱ کارمند، ۴۵ نفر عضو هیئت علمی تمام وقت، ۳۰۶۰۶۳ متر مربع زمین های ملکی، ۲۸۰۰۰ متر مربع زیر بنا بیش از ۸۰۰۰ مترمربع فضای آموزشی، شامل ۳ دانشکده و دو مجتمع کارگاهی و آزمایشگاهی، چهار خوابگاه ملکی، با مجموع زیربنای ۱۱۰۰۰مترمربع، سلف سرویس مجهز، با زیربنای ۲۱۵۰ مترمربع و دیگر امکانات نسبی قابل توجه پژوهشی فرهنگی و رفاهی، در ۲۵رشته تحصیلی و چهار مقطع، مشغول به فعالیت علمی و آموزشی بوده و به عنوان مهم ترین مرکز تعلیم شهر نایین در فاصله ۱۴۵ کیلومتری شرق اصفهان، آماده خدمت رسانی علمی و فرهنگی به مشتاقان علم و دانش می باشد.

از ۴۵ نفر عضو هیئت علمی تمام وقت ۴ نفر دارای مرتبه استادیاری بوده و ۱۱ نفر دکترای تخصصی در شرف ارتقای مرتبه علمی هستند.

تا کنون از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین بیش از ۷۴۰۰ نفر فارغ التحصیل شده اند که ۲۰ درصد آنان در مقاطع بالاتر دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی پذیرفته شده یا در خارج از کشور به ادامه تحصیل مشغولند.

دانشگاه های اصفهان+لیست و نشانی+تلفن

شهرستانناممدیر/موسسآدرستلفن
گلپایگاندانشگاه پیام نور مرکز گلپایگانآقای دکتر سید رضا میرمهدیگلپایگان۳۷۲۳۲۴۰۰۷۲
اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی اصفهاندکتر علی دانایی
اصفهاندانشگاه آزاد اسلامی خوراسگاندکتر احمد علی فروغی ابری
اصفهاندانشگاه صنعتی اصفهاندکتر محمد اسماعیل همدانی گلشنخ امام خمینی – فلکه دانشگاه صنعتی – بلوار دانشگاه صنعتی اصفهان – پردیس دانشگاه صنعتی اصفهان۳۹۱۲۲۱۰
اصفهاندانشگاه دولتی اصفهاندکتر محمد حسین رامشتاصفهان – خ هزار جریب – دانشگاه اصفهان
اصفهاندانشگاه دولتی پیام نور اصفهاندکتر علی اصلانی
نجف آباددانشگاه علمی کاربردی علویجه
نجف آباددانشگاه پیام نور علویجه
برخواردانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباددکتر مرتضی کشاورز
شاهین شهر و میمهدانشگاه پیام نوروزوانسیدعلی ضابط زاده
نجف آبادپیام نور دهقمهدی ابراهیمی
اصفهاندانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر شماره ۱سید علیرضا حسینی
شاهین شهر و میمهآزاداسلامی واحدمیمهدکترمرتضی کشاورز
نائینعلامه نایینیدکتر حسن حسنی
اردستاندانشگاه آزاداسلامی زوارهآقای مهندس سید علیرضا میرصالحزواره – دانشگاه آزاد اسلامی زواره
شاهین شهر و میمهدانشگاه آزاداسلامی مرکزشاهین شهرعلی ضامن مسعودی
دهاقاندانشگاه آزاداسلامی واحددهاقاندکتراحمدآذین
فلاورجاندانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجاندکترسیدمحسن خلیفه سلطانی
لنجاندانشگاه پیام نور واحد فولاد شهردکتر محمد حمیدی
کاشانپیام نور کاشاندکتر عباس علی فراهتی
شهرضادانشگاه پیام نور شهرضاعلی اکبر تاکی
اردستانپیام نورواحداردستانمحسن کاویانی
لنجانموسسه آموزش عالی صنعتی فولاددکتر علی آهون منش
گلپایگانآموزش عالی پیام گلپایگاندکتر محمد علی ابراهیمی
سمیرمپیام نورمرکزسمیرمسیدمحمدرضاطباطبائی
فریدونشهردانشگاه پیام نوردکترساسان طهماسبی
تیران و کروندانشگاه علمی کاربردیمسعودکثیری
نجف آبادموسسه آموزش عالی نجف آباددکتر پرویز نیساری
شاهین شهر و میمهموسسه آموزش عالی بزرگمهر-گزسیدحسن آزرمی
گلپایگانپیام نور گلپایگانسید مهدی شریعت
فریدندانشگاه پیام نور بوئین میاندشتنادرمقصودی افوسی
خوانساردانشگاه پیام نورخوانسارمصطفی جوزی
لنجانمرکز آموزش عالی علمی کاربردی زرین شهرمهندس فضل ا… جلالی
نائینپیام نوراحمد بنیادی نایینی
نجف آباددانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباددکتر سید محمد امیری
گلپایگانعلمی کاربردی گلپایگانمحمد جنور
تیران و کرونپیام نورواحدتیرانمحمودحاج علی خانی
لنجاندانشگاه آزاد اسلامی واحد سدهمحمد علی عشی
نطنزدانشگاه آزاد اسلامی مرکز بادرود۱۳۸۴
نطنزدانشگاه پیام نور مرکز نطنزشیخ اسلامی
لنجاندانشگاه پیام نورمرکززرین شهرابراهیم ادیبی
اردستاندانشگاه آزاداسلامی اردستانمهندس عمادیاردستان – دانشگاه آزاد اسلامی اردستان
نائینآزاد اسلامی واحد ناییندکتر مهران مجلسی
مبارکهپیام نور مبارکهنصیر ملت
شهرضادانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضاشریف زاده
خمینی شهرموسسه آموزش عالی فیض الاسلامدکترمجیدصادقی
نجف آبادپیام نور مرکز نجف آبادمحمدرضا فروزنده مهر
دهاقانپیام نوردهاقانعباسعلی زینعلی
مبارکهآزاد اسلامی واحد مجلسیمحمدحسن قیصریان
آران و بیدگلدانشگاه علمی و کاربردی دکتر حسین عظیمی آرانی-مرکز آران و بیدگلمهندس علیجان دیانت پور
فریدندانشگاه آزاداسلامی فریدنعلی احمدی دارانی
لنجانغیر انتفاعی امیندکتر علیرضا انصاری
فریدندانشگاه پیام نور واحد دارانابراهیم کاملی
کاشانآزاد اسلامیمهندس تقی مهندس
نطنزدانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنزنرگیان
کاشاندانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانیدکتر محمدرضا نیکبخت
خمینی شهردانشگاه آزاداسلامی واحدخمینی شهردکتر سید محسن خلیفه سلطانیخمینی شهر- دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر
سمیرمدانشگاه آزاداسلامی مرکزسمیرماحمدآقایی
لنجاندانشگاه پیام نور باغبادرانرضا مختاری
مبارکهآزاد اسلامیدکتر حمیدعلیان
مبارکهعلمی کاربردی مبارکهمهدی کیانی
آران و بیدگلدانشگاه پیام نور مرکز آران وبیدگلدکتر رضا رمضانی آرانی
لنجاندانشگاه پیام نور واحد زاینده رودمحسن نصر اصفهانی
تیران و کرونآزاد اسلامی تیرانابوالفضل خدایی
نجف آبادمرکز آموزش علمی کاربردی نجف آباداحمد کرباسی
گلپایگاندانشگاه آزاد اسلامی گلپایگانمجتبی صفایی
چادگانپیام نورچادگانسیدابوالقاسم سیدفتاحی
کاشاندانشگاه کاشانحسن دقیق
شاهین شهر و میمهدانشگاه پیام نورمرکزشاهین شهرمهندس سیدنصرالله صداقت
نائینپیام نور خوروبیابانکابوالقاسم شیبانی
فلاورجانپیام نور فلاورجاندکتر بیژن شمس
خمینی شهرپیام نور خمینی شهرعلی رضائی
شاهین شهر و میمهدانشگاه صنعتی مالک اشتر
فلاورجانپیام نور قهدریجانمجید فروزان
فلاورجانپیام نور پیربکرانحسین طالبی
آران و بیدگلدانشگاه پیام نور واحد نوش آبادآقای محمد توکلی پور
اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی المهدی اصفهاندکتر محمد علی چلونگر
اصفهاندانشگاه غیر انتفاعی بزرگمهردکتر محمد علی جعفریان
اصفهاندانشگاه غیر انتفاعی جهاد دانشگاهی اصفهانمهندس محمد باقر عطایی
اصفهاندانشگاه غیر انتفاعی دانش پژوهاندکتر علی محمد مومنی
اصفهاندانشگاه غیر انتفاعی راغب اصفهانیدکتر کریم آذربایجانی
اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی سپهر اصفهاندکتر حسن علی بختیار نصر آبادی
اصفهاندانشگاه غیر انتفاعی شهید اشرفیدکتر رضا انشائی
اصفهاندانشگاه غیرانتفاعی صبح صادقدکتر زهره کسائیان
اصفهاندانشگا غیر انتفاعی صفاهاندکتر محمد جواد لیاقت دار
اصفهاندانشگاه غیر انتفاعی علوم و فن آوری سپاهاندکتر محمد باقر توکلی
اصفهاندانشگاه غیر انتقاعی نقش جهاندکتر فقیهان
اصفهاندانشگاه غیر انتفاعی معارف قرآنی اصفهانحجه الاسلام مهدی مظاهری
اصفهاندانشگاه غیر انتفاعی سنائیمهندس مهدی طحانی زاده
اردستانپیام نور زوارهعبدالرضا سلامی زواره
شاهین شهر و میمهپیام نور گزمحمود شریفیان
شاهین شهر و میمهموسسه آموزش عالی عقیقدکتر امیر تائبی
برخوارپیام نور مرکز دولت آبادمهندس مجیدتوانپور
کاشانموسسه آموزش عالی سینادکتر حسن خالقی
کاشانموسسه آموزش عالی علامه فیض کاشانیدکتر رضا فرشاد نیا
کاشانمرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد ۱۷ کاشانمحمدرضا یاسمیان
کاشانموسسه آموزش عالی مهد علم کاشانسید علیرضا جمال
اردستانمرکز علمی کاربری شهرداری مهابادمحمودخورشیدی
اصفهاندانشگاه علوم پزشکی اصفهاندکتر شاهین شیرانیاصفهان – میدان آزادی- خیایان هزار جریب -دانشگاه علوم پزشکی اصفهان۶۶۸۰۰۴۸-۶۶۸۰۰۴۲
اصفهانپیام نور مرکز اصفهانآقای دکتر محمد جواد عطاییخیابان اشرفی اصفهانی نبش خیابان نبوی منش دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان۳۵۲۲۰۵۵
لنجانپیام نور واحد فولادشهرآقای نعمت اله صالحیفولادشهر محله ب ۱ دانشگاه پیام نور واحد فولادشهر
فریدونشهرپیام نور مرکز فریدونشهرظهراب اداویفریدونشهر – خیابان شریعتی – میدان خلیج فارس – خیابان دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز فریدونشهر۰۳۷۲۵۲۲۲۰۹۷ و ۸
کاشاندانشگاه پیام نور واحد برزکعباس صالحی زارعیبرزک-خیابان شهید رجایی دانشگاه پیام نور برزک۳۶۲۳۴۷۳۵۳۵
کاشانپیام نور واحد کاشانآقای دکتر عباسعلی فراهتیکاشان بلوار امام رضا ع خیابان پیام دانشگاه پیام نور واحد کاشان۳۶۱۵۴۲۵۲۵۲
برخوارپیام نور واحد گز و برخوارآقای جلال رجائی زادهگز و برخوار ابتدای بلوار معلم طبقه فوقانی ساختمان شهرداری دانشگاه پیام نور واحد گز و برخوار۳۱۲۵۷۲۱۹۸۰
مبارکهپیام نور واحد مبارکهآقای مهدی ارجمندفرمبارکه صفائیه بلوار امام خمینی ره دانشگاه پیام نور واحد مبارکه۳۳۵۵۲۷۳۳۸۱
نائینپیام نور مرکز نائینآقای سید احمد بنیادی نائینینائین بلوار امام رضا ع مقابل پل هوایی دانشجو دانشگاه پیام نور مرکز نائین۳۲۳۲۲۵۲۲۰۸
نجف آبادپیام نور مرکز نجف آبادآقای دکتر محمد رستمینجف آباد بلوار شهید طالقانی جنب شهرداری دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد۳۳۱۲۷۲۷۱۲۱
نطنزپیام نور مرکز نطنزآقای حسین عدالتینطنز خیابان امیریه دانشگاه پیام نور مرکز نطنز۳۶۲۴۲۴۶۷۹۱
برخوارپیام نور مرکز وزوانآقای دکتر محسن سقاییوزوان شرق جاده اصفهان تهران دانشگاه پیام نور مرکز وزوان۳۱۲۴۲۲۴۱۴۱
اصفهانپیام نور واحد هرندآقای حجه الاسلام مصطفی ربانیاصفهان هرند جنب شهرداری دانشگاه پیام نور واحد هرند۳۱۲۶۳۳۳۹۰۰
فلاورجانپیام نور واحد فلاورجانآقای دکتر بیژن شمسفلاورجان خیابان کمربندی جنوبی مقابل تأمین اجتماعی هنرستان دکتر احمد کیانی دانشگاه پیام نور واحد فلاورجان۳۱۲۳۱۳۰۷۱۸
اصفهاندانشگاه پیام نور واحد بهارستانآقای مهدی ابراهیمیاصفهان – بهارستان – خیابان شمشاد شرقی – دانشگاه پیام نور واحد بهارستان۶۸۲۵۲۵۰
خوانسارپیام نورمرکز خوانسارآقای رسول کافی موسویخوانسار خیابان دانشگاه دانشگاه پیام نور مرکز خوانسار۳۷۱۲۲۲۵۰۰۰
اصفهانپیام نور واحد جرقویه علیاآقای اصغر کامرانجرقویه علیا شهر حسن آباد جنب اداره آموزش و پرورش دانشگاه پیام نور واحد جرقویه علیا۷۵۳۳۶۳۶
نائینپیام نور واحد تودشکمحمد رضا دهقان کلیشادیاستان اصفهان -شهر تودشک -خیابان شهرداری -روبروی شهرداری -دانشگاه پیام نور واحد تودشک۳۱۲۶۳۷۳۴۷۱
فریدونشهرپیام نور واحد بوئین و میاندشتآقای علی اسرافیلیانبوئین و میاندشت بلوار فرهنگ دانشگاه پیام نور واحد بوئین و میاندشت۳۷۲۴۵۲۳۷۴۰
اصفهانپیام نور مرکز کوهپایهمهدی جعفریکوهپایه – بلوار دانشگاه – دانشگاه پیام نور مرکز کوهپایه۰۳۱۲۶۲۲۳۰۰۲ و ۳
سمیرمپیام نور مرکز سمیرمآقای سید احتشام الدین امامیسمیرم بلوار دانشگاه دانشگاه پیام نور مرکز سمیرم۳۲۲۳۲۲۶۴۱۴
چادگاندانشگاه پیام نور واحد چادگانسید ابوالقاسم سید فتاحیچادگان -خیابان شهداء-بعد از گلزار شهداء- دانشگاه پیام تور چادگان۵- ۰۳۷۲۴۰۰۴
شاهین شهر و میمهپیام نور مرکز شاهین شهرآقای دکتر سید رامین غفاریشاهین شهر خانه کارگز فاز ۳ انتهای بلوار دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر۳۱۲۵۲۰۰۸۱۰
اصفهانپیام نور واحد خوراسگانمصطفی ربانیاصفهان- خیابان مشتاق سوم – بعد از بیمارستان چمران – نرسیده به سه راه پینارت – کوچه گل نرگس – کوچه سرو – کد پستی ۸۱۶۶۱۷۴۸۵۳۰۳۱۱۵۳۱۹۱۳۱ و ۸
لنجانپیام نور واحد زرین شهررسول سلیمانیزرین شهر – بلوار توحید – دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر۰۳۳۴۲۲۳۳۹۹۱ و ۴
نائینپیام نور واحد خور و بیابانکآقای ابوالقاسم شیبانیخور و بیابانک خیابان بهارستان ساغر یغمایی دانشگاه پیام نور واحد خور و بیابانک۳۲۴۴۲۲۳۷۲۰
اصفهاندانشگاه پیام نور واحد ورزنهرضا تقیان ورزنهاصفهان – ورزنه- شهرک امام جعفر صادق (ع)- خیابان البرز۳۱۲۶۴۸۲۰۱۰
اردستانپیام نور مرکز اردستانمجید درودیاناردستان – بلوار معلم – ابتدای جاده نائین – دانشگاه پیام نور مرکز اردستان۰۳۶۲۵۲۳۰۴۸۱ الی ۶
لنجانپیام نور واحد زاینده رودمجید فروزاناصفهان شهر زاینده رود صندوق پستی ۳۴۷-۸۴۷۱۵۳۳۴۲۶۶۶۶۶۰
نجف آبادپیام نور واحد دهقآقای مهدی ابراهیمیدهق بلوار حضرت ولی عصر عج دانشگاه پیام نور واحد دهق۳۳۲۴۲۲۴۸۰۰
تیران و کرونپیام نور مرکز تیرانآقای دکتر حمید دهقان زادهتیران -روبروی دادگستری-خیابان دانشگاه-صندوق پستی۸۵۳۱۵/۱۸۴۰۳۳۲۳۲۲۵۵۹۲ و ۳
کاشاندانشگاه پیام نور واحد نوش آبادامیر لقمانشهرستان آران وبیدگل-شهر نوش آباد- بلوار ایثارگران۳۶۲۲۸۲۵۳۵۳
دهاقاندانشگاه پیام نور واحد دهاقانابوالفضل باغبانیدهاقان – بلوار جهانگیرخان قشقایی- ابتدای جاده بروجن -دانشگاه پیام نور واحد دهاقان۳۲۲۲۶۲۲۳۴
نجف آباددانشگاه پیام نور واحد علویجهسید محمود رضویاناصفهان -علویجه -خیابان شهید بهشتی -دانشگاه پیام نور علویجه۰۳۳۲۴۲۴۴۹۱۱ و ۱۲
اصفهاندانشگاه پیام نور واحد دولت آبادعلی زمانیدولت آباد- کیلومتر ۱ بلوار معلم- دانشگاه پیام نور دولت آباد۳۱۲۵۸۲۸۰۰۱
شهرضادانشگاه پیام نور مرکز شهرضاعلی قاسم پوردهاقانیشهرضا بلوار امام حسین (ع) جنب پارک شهید بهشتی ص پ ۱۴۷-۸۶۱۴۵۳۲۱۲۲۳۶۵۶۵
فلاورجاندانشگاه پیام نور واحد قهدریجانرضا همائیقهدریجان-فلکه شهرداری -ابتدای بلوار طالقانی- جنب شهرداری-دانشگاه پیام نور۳۱۱۷۵۰۶۰۵۴
آران و بیدگلدانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگلرضا رمضانیشهرستان آران و بیدگل – بلوار دانشگاه- دانشگاه پیام نور مرکز آران و بیدگل۳۶۲۲۷۵۲۶۵۲
خمینی شهردانشگاه پیام نور واحد خمینی شهرعباسعلی آروینخمینی شهر – فلکه کوزه۳۶۱۴۵۲۲
لنجاندانشگاه پیام نور واحد باغبهادرانمحمد ابراهیم ایرج پوراصفهان _ باغبهادران_ بلوار ولی عصر(عج) جنب هلال احمر۰۳۳۵۶۲۲۵۰۹۳ و ۶
فلاورجاندانشگاه پیام نور واحد پیر بکرانحامد سیفیاصفهان-پیربکران-خواانسارک-دانشگاه پیام نور۰۳۱۱۷۲۱۴۲۵۰ و ۳
اردستاندانشگاه پیام نور واحد زوارهعبدالرضا سلامی زوارهزواره – ابتدای شهر – بلوار جانباز – دانشگاه پیام نور واحد زواره۳۶۲۵۳۷۵۲۷۱
فریدندانشگاه پیام نور واحد دارانآقای محسن نوریداران – خ دکتر شریعتی۳۷۲۴۲۲۸۱۶۱
کاشانپیام نور واحد قمصرمحمد جواد مهدویقمصر خیابان انقلاب دانشگاه پیام نور قمصر۳۶۲۳۶۲۴۰۰۵

 آدرس سایت دانشگاههای اصفهان

دانشگاه اصفهان

اttp://www.ui.ac.ir

دانشگاه صنعتی اصفهان

http://www.iut.ac.ir

دانشگاه صنعتی مالک اشتر

http://www.mut.ac.ir

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان

http://www.mui.ac.ir

دانشگاه کاشان

http://www.kashanu.ac.ir

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان

http://www.kaums.ac.ir

دانشگاه هنر اصفهان

http://www.aui.ac.ir

مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق اصفهان

http://85.185.128.26/webserver/index.aspx

دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان

http://www.khuisf.ac.ir

دانشگاه پیام نور استان اصفهان

http://isfpnu.ac.ir

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد

http://www.iaun.ac.ir

دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان اصفهان

http://www.esfahan-uast.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی المهدی اصفهان (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://www.unialmahdi.ir

مؤسسه آموزش عالی امین اصفهان (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://www.amin.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی بزرگمهر

http://www.bozorgmehr-ihe.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی پیام گلپایگان (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://gpu.ir

مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان

http://www.jdiut.ac.ir

آموزش عالی راغب اصفهانی (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://raghebisf.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی سپهر (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://sepehr.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی سنایی (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://www.sanaee.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی سینا (کاشان)

http://www.sina.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی شهید اشرفی اصفهانی (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://www.ashrafi.ac.ir

دانشگاه شیخ بهایی (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://www.shbu.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی صبح صادق (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://www.sosa.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی صنعتی فولاد (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://www.fit.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی فیض کاشانی (کاشان)

http://www.feiz.ac.ir

موسسه آموزشی علوم و فناوری سپاهان

http://www.sepahan.ac.ir

دانشکده معارف قرآنی اصفهان

http://www.icqt.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی صفاهان (غیر انتفاعی – غیر دولتی)

http://www.safahan.ac.ir

دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اصفهان

http://www.uswr.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی فرزانگان (غیرانتفاعی – غیردولتی)

http://www.farzanegan.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی مهد علم کاشان

http://www.mahdeelm.ac.ir

مؤسسه آموزش عالی فیض الاسلام (غیرانتفاعی)

http://www.feizoleslam.ac.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *