مسائل مربوط به حواشی دانشگاه خوارزمی را در نشست خبری توضیح می دهم

مسائل مربوط به حواشی دانشگاه خوارزمی را در نشست خبری توضیح می دهم

به گزارش  کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، در روزهای اخیر اخبار گوناگونی درباره تفکیک دو مجموعه تهران و کرج دانشگاه خوارزمی، انتقال مرکزیت آن به کرج مطرح شده است.
این مساله نگرانی اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه را به وجود آورده و آنها خواستار تجدیدنظر در این رویکرد هستند، بطوریکه این مساله موجب شده اساتید، دانشجویان و کارکنان به تفکیک برای دولتمردان نامه نوشته و خواستار عدم اجرایی شدن این موضوع شوند.
روز گذشته(یکشنبه) نیز نشست اعضای هیات علمی دانشگاه خوارزمی با هیات رییسه این دانشگاه از ساعت 15 تا 18 در سالن 17شهریور (تهران) برگزار شد و کلاس های وقت سوم و چهارم در پردیس کرج و وقت چهارم در تهران به دلیل اهمیت این نشست تعطیل شد و از اساتید درخواست شده بود، برای ساعت های مذکور کلاس جبرانی پیش بینی کنند.
یکی از موضوعات مهم این جلسه به بحث بررسی درباره تفکیک دو مجموعه تهران و کرج دانشگاه خوارزمی و انتقال مرکزیت آن به استان البرز اختصاص داشت.
رییس دانشگاه خوارزمی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در جلسه بوده ام اما نمی توانم پاسخگو باشم.
محمدعلی سبحان الهی گفت: اینگونه مسائل را با مدیر روابط عمومی دانشگاه خوارزمی در میان بگذارید تا اگر فرصتی فراهم شد مصاحبه ای انجام دهم.
وی افزود: امیدوارم فردا (سه شنبه) در نشست خبری به تمامی اتفاقات و حواشی های ایجاد شده پاسخ دهم.
پس از این گفت و گوی تلفنی کوتاه خبرنگار ایرنا با حمید رنجبر معاون حوزه ریاست و رییس روابط عمومی دانشگاه خوارزمی تماس گرفت که وی نیز اعلام کرد قرار نیست از یک مساله ساده، رسانه ها بحران سازی کنند.
وی گفت: لزومی ندارد رییس دانشگاه خوارزمی امروز مصاحبه ای انجام دهد. برنامه ای تدارک دیده شده تا فردا او یک نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار کند.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *