نماینده تبریز در مجلس: دانشگاه آزاد به سمت کارآفرینی برود

امضای تفاهم نامه دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه پوترا مالزی

دانشگاه علم و فرهنگ و دانشگاه پوترا مالزی قرارداد همکاری امضا خواهند کرد.

به گزارش کنکوری هیئتی از دانشگاه پوترای مالزی (UPM) به سرپرستی رئیس دانشگاه، پروفسور آینی ایدریس به همراه رئیس هیئت امنا، معاونین و مدیران ارشد این دانشگاه و همچنین دکتر عباس قنبری رایزن علمی ایران در مالزی، امروز دوشنبه ۱۷ آبان با حضور در دانشگاه علم و فرهنگ و در حضور رییس دانشگاه علم و فرهنگ، رئیس جهاددانشگاهی و معاونین و مسئولان دانشگاه قرارداد همکاری فی مابین دو طرف امضا خواهند کرد.

دانشگاه پوترا مالزی (UPM) دومین دانشگاه مالزی است، که در رتبه بندی سال جاری QS رتبه ۲۷۰ را کسب نموده است. این دانشگاه دولتی مالزی، فعالیت های بسیار گسترده و وسیعی در حوزه های بین المللی با موسسات مطرح دنیا دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، ، این قرارداد به واسطه تفاهم نامه همکاری است که در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ میان این دو دانشگاه امضا شده است.

گسترش همکاری های بین المللی از جمله اهداف راهبردی دانشگاه علم و فرهنگ می باشد که با ورود به عرصه جهانی و با برگزاری دوره های مشترک آموزشی و پژوهشی به صورت کوتاه مدت و بلند مدت با مراکز علمی جهان مسیر بهره برداری از دستاوردها و تجربه های علمی سایر دانشگاه ها هموار گردد.