مهلت تکمیل ظرفیت کنکور دکتری تمدید شد

حسین توکلی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت برخی رشته‌های آزمون‌ ورودی‌ دوره دکتری «پی اچ دی» (نیمه متمرکز) سال‌ 1395 با توجه به تغییر در برخی ظرفیت ها تا روز شنبه 22 آبان ماه تمدید شد.
وی ادامه داد: داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی دوره دکتری «پی اچ دی»(نیمه متمرکز) سال 1395 که مجاز به انتخاب رشته شده اما در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار نگرفته اند، می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.
توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به برخی اصلاحات و همچنین اعلام رشته محل های جدید علاوه بر رشته های تحصیلی اعلام شده و به منظور مساعدت برای انتخاب رشته در این مرحله، مقرر شد به داوطلبان اجازه داده شود تا پایان روز شنبه 22 آبان نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.
وی افزود: همچنین افرادی که پیش از این انتخاب رشته کرده اند با توجه به اصلاحاتی که اعلام شده، می توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اولویت های انتخابی خود تا شنبه 22 آبان اقدام کنند.

** آزمون‌های استخدامی فردا برگزار می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ساعت ۲۴ امشب آخرین فرصت دریافت کارت آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش است.
توکلی افزود: کارت شرکت در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
وی ادامه داد: داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز(پنجشنبه ۲۰ آبان ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org کارت آزمون خود را دریافت کنند.
توکلی یادآور شد: تاکنون ۳۲۴ هزار و ۳۸۹ داوطلب از مجموع ۴۵۲ هزار و ۶۴۸ داوطلب معادل ۷۱.۶۶ درصد داوطلبان کارت آزمون خود را دریافت کرده اند.
وی یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده، سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ با توجه به خوشه های شغلی داوطلب و برحسب مورد، صبح و یا بعد ازظهر جمعه ۲۱ آبان ماه در ۵۳ شهرستان مختلف کشور برگزار می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: در مجموع ۴۵۲ هزار و ۶۴۸ داوطلب در آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، دانشگاه های علوم پزشکی و وزارت آموزش و پرورش سال ۹۵ شرکت کرده اند.
وی گفت: آزمون در صبح جمعه برای تعداد ۲۱۳ هزار و ۲۸۰ داوطلب شامل ۱۲۴ هزار و ۴۵۶ نفر زن و ۸۸ هزار و ۸۲۴ نفر مرد و آزمون بعد از ظهر جمعه برای تعداد ۲۳۹ هزار و ۳۶۸ داوطلب شامل ۱۵۷ هزار و ۵۲۷ نفر زن و ۸۱ هزار و ۸۴۱ نفر مرد برگزار می شود.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *