۱۵ دی آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره علامه حلی

طلاب حوزه‌های علمیه خواهران و برادران سراسر کشور تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری کنکوری ارشد دکتری به نقل از مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با همکاری معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در راستای گسترش فرهنگ پژوهش و تقدیر از پژوهشگران حوزه‌های علمیه سراسر کشور، نهمین جشنواره علامه حلی را برگزار می‌کند.

طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران سراسر کشور تا روز چهارشنبه ۱۵ دی‌ماه سال جاری فرصت دارند پس از ثبت‌نام، آثار پژوهشی خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

موضوعات بخش ویژه این دوره از جشنواره علامه حلی «مهدویت؛ فرصت‌ها و آسیب‌ها» برای همه شرکت‌کنندگان و «بایسته‌های حوزه انقلابی» ویژه طلاب پایه هفت و بالاتر است.

آثار علمی ارائه شده به این جشنواره باید با محتوای پژوهش، تالیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، کتاب، تحقیق پایانی و پایان‌نامه باشد.

گروه‌های علمی پژوهش در این دوره از جشنواره متشکل از تفسیر و علوم قرآنی، علوم حدیث و درایه، کلام، اخلاق و تربیت، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و منطق، اصول فقه، تاریخ اسلام و تشیع، ادبیات و علوم انسانی مرتبط با حوزه دین است.

حداکثر سن شرکت‌ کنندگان در نهمین جشنواره علامه حلی باید ۴۰ سال باشد.

مخاطبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و نام‌نویسی در جشنواره علامه حلی(ره) به نشانی سایت www.jhelli.ir مراجعه کنند.