ابعاد همکاری با گروه اقدام مالی در دانشگاه علامه طباطبایی بررسی می شود

ابعاد همکاری با گروه اقدام مالی در دانشگاه علامه طباطبایی بررسی می شود

به گزارش ایرنا از دانشگاه علامه طباطبایی، معاونت پژوهشی دانشکده حقوق و علوم سیاسی با همکاری گروه آموزشی حقوق خصوصی و اقتصادی دانشگاه نشست تخصصی با عنوان ابعاد حقوقی و اقتصادی همکاری با گروه ویژه اقدام مالی را برگزار می کند.
این نشست بدنبال برگزاری نشست های تخصصی گروه های مختلف آموزشی دانشگاه و در راستای اجرایی کردن سیاست کاربردی سازی تحقیقات و بررسی های علمی برای حل مسائل و مشکلات کشور و با حضور و ارائه دیدگاه ها و نظرات استادان و صاحبنظران دانشگاه و مسئولان اجرایی این حوزه برگزار خواهد شد.
در این نشست تخصصی محمدرضا ضیایی بیگدلی عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، حسین قضاوی معاون امور بانک و بیمه وزارت اقتصاد و دارایی، مصطفی کواکبیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و ساسان شاه ویسی رئیس موسسه اندیشه و تدبیر انقلاب اسلامی سخنرانی می کنند.
این نشست از ساعت 8 تا 12 روز 15 آذر ماه در محل تالار اجتماعات دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
گروه ویژه اقدام مالی (پول‌شویی) یک سازمان بین دولتی است که در سال 1989 با ابتکار «جی 7» با توجه به سیاست‌های توسعه برای مبارزه با پول شویی تأسیس شده است.
فراهنگ ** 9187 ** 1071 ** خبرنگار: حمیدرضا بازگشا ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

 Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *