نتایج اولیه تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه آذر ماه اعلام می شود

نتایج اولیه تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه آذر ماه اعلام می شود

حسین توکلی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت برخی رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌ متمرکز سال 95 به پایان رسیده و در نهایت 22 هزار و 122 نفر در تکمیل ظرفیت ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: ظرفیت اعلام شده از سوی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی حدود یکهزار و 300 نفر است و نتیجه اولیه پذیرش در نیمه اول آذر ماه اعلام خواهد شد.
توکلی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 95 شرکت کرده و مجاز به انتخاب رشته شده‌ اما در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی قرار نگرفته‌ بودند امکان شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت را داشتند.
آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 95 روز جمعه 14 اسفند سال 94 با رقابت 158 هزار و 94 داوطلب برگزار شد و برای اولین بار دانشگاه ها نتایج آزمون را به داوطلبان اعلام کردند.

** ثبت نام تکمیل ظرفیت‌ آزمون سراسری 95 آغاز شد
مشاور عالی سازمان سنجش همچنین از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت در رشته ‌محل‌های جدید و برخی رشته‌های آزمون‌ سراسری سال‌ 95 خبر داد و گفت: مرحله تکمیل ظرفیت از امروز (یکشنبه) آغاز شد.
وی اظهار داشت: رشته محل های جدید و تکمیل ظرفیت برخی کدرشته‌ محل‌های تحصیلی آزمون سراسری سال 1395 امروز اعلام و اطلاعیه تکمیلی نیز بر روی سایت سازمان سنجش sanjesh.org منتشر شد.
مشاور عالی سازمان سنجش افزود: همچنین این اطلاعیه در نشریه پیک سنجش فردا(دوشنبه) منتشر خواهد شد.
وی اظهار کرد: داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند براساس مفاد اطلاعیه ای که منتشر می شود نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته از امروز(یکشنبه) تا روز چهارشنبه 26 آبان ماه اقدام کنند.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *