امشب آخرین مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کنکور


امشب آخرین مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت کنکور

 

 

 
حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی   کنکوری زود: مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت و پذیرش در رشته های تحصیلی جدید دوره روزانه و نوبت دوم (شبانه) دانشگاه ها و موسسات آموزشی آزمون سراسری سال 95 ساعت 24 امشب چهارشنبه 26 آبان ماه پایان می یابد.
وی ادامه داد: تمامی داوطلبان واجد شرایط می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در این مرحله ثبت نام کنند.
توکلی گفت: در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال 95 تعداد 13 هزار و 672 نفر پذیرفته می شوند، که تاکنون 11 هزار و 220 نفر در این مرحله ثبت نام کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوی و یا بیشتر از یک (باتوجه به کارنامه نتایح علمی اولیه) براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه مذکور دفترچه راهنمای شماره یک، دو و سایر اطلاعیه های منتشره در صورت علاقه مند بودن می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به انتخاب 50 کد رشته محل اقدام و کد رشته محل های انتخابی را به تربیت اولویت علاقه ثبت کنند.
توکلی افزود: برای رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی است، متقاضیان اعم از اینکه در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام و در جلسه آزمون حاضر بودند و یا افرادی که در این آزمون ثبت نام نکرده اند نیز می توانند شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *