ارتقای 63 خوابگاه دانشجویی کشور از درجه 5 به 3

ارتقای 63 خوابگاه دانشجویی کشور از درجه 5 به 3

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، مجتبی صدیقی روز سه شنبه در بیست و هفتمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های منطقه 3 کشور در دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه در حوزه دانشجویی، حرکت های مناسبی در کشور صورت گرفته، افزود: تا پایان سال آینده نیز 209 خوابگاه از رتبه 4 به رتبه 2 ارتقا خواهد یافت.
وی اضافه کرد: تشکیل جلسات منظم در مناطق برای هماهنگی های بیشتر و استفاده از تجارب همدیگر بسیار مهم است و این امر می تواند در برنامه ریزی های پیش رو به عنوان بازوی مشورتی وزارت علوم نقش برجسته ایفا کند.
وی افزود: در حوزه تغذیه نیز تنوع بخشی به غذاهای دانشجویان و ارایه تسهیلات تغذیه ای، از اقدامات موفقی است که در این مناطق انجام گرفته و دانشگاه تبریز از موفق ترین دانشگاه ها در این زمینه است.
رییس سازمان امور دانشجویان کشور با اشاره به نزدیک شدن 16 آذر و روز دانشجو گفت: سیاست کلی دانشگاه ها در این روز باید در راستای برقراری فضای پر نشاط برای دانشجویان باشد، 16 آذر روز استکبارستیزی است، اما باید در کنار فعالیت های سیاسی و ضد استکباری، با ارایه برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی، روزهای پر نشاطی را برای دانشجویان فراهم کنیم.
حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز نیز در این نشست، از تلاش معاونان دانشجویی منطقه 3 در جهت پیشرفت اهداف متعالی نظام و خدمت به قشر فرهیخته و جوان دانشجو تقدیر کرد و گفت: به همت معاونان دانشجویی، در سال تحصیلی جدید، مسایل و مشکلات حوزه دانشجویی در دانشگاه ها مرتفع شده است.
در این نشست معاونان دانشجویی دانشگاه های ارومیه، بناب، تبریز، زنجان، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی ارومیه، صنعتی سهند، محقق اردبیلی، مراغه و هنر اسلامی تبریز حضور داشتند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *