تشرف بیش از 30 هزار دانشجو به زیارت امام رضا (ع)

مجید خم پیچی روز دوشنبه در حالی که با دانشجویان زائر پیاده رضوی همراه بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از این طرح که در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی وزات علوم، تحقیقات و فناوری اجرایی شده اردوهای رضوی است که در قالب آن در طول سال و در برنامه مشخصی دانشجویان دانشگاه های مختلف به مشهد اعزام می شوند.
وی عنوان کرد: برنامه ریزی شده تا پایان سال آمار دانشجویان اعزامی از دانشگاه های مختلف اعم از علوم پزشکی وغیره به این سفر معنوی به بیش از 50 هزار نفر برسد.
به گفته وی، در برگزاری این اردوها آستان قدس رضوی همکاری خوبی با مجموعه وزارت علوم دارد و بخشی از برنامه های فرهنگی ویژه برای دانشجویان توسط این مجموعه و در آستان قدس و فضاهای مذهبی و معنوی و تاریخی این مجموعه برگزار می شود.
وی عنوان کرد: این اردوهای فرهنگی و زیارتی، سه روزه است و با اولویت دانشجویان خوابگاهی، زیارت اولی، اهل سنت و دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در کشور برگزار می شود.
خم پیچی افزود: تا کنون علاوه بر اعزام کاروان های دانشجویان خوابگاهی و زیارت اولی، هفت کاروان با عنوان وحدت متشکل از دانشجویان شیعه و اهل سنت دانشگاهها و پنج کاروان دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در کشور به این سفر معنوی اعزام شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *