20 آذر؛ ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

20 آذر؛ ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، سید طه هاشمی روز دوشنبه در یک نشست خبری افزود: دانشحویان متقاضی مهمان شدن و یا انتقالی از واحدهای آموزشی مبدا به مقصد، از 20 آذرماه جاری تا پنجم دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام به سامانه منادا دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: این فاصله زمان اعلام شده برای مهمان شدن و یا انتقالی به هیچ وجه تمدید نمی شود و به دانشجویان توصیه می شود در همان روزهای اول ثبت نام کنند.
هاشمی با بیان اینکه حضور فیزیکی برای ارایه درخواست مهمان شدن و یا انتقالی ممکن نیست اظهار کرد: دانشجویان متقاضی باید قبل از انجام ثبت نام مهمان شدن متن شیوه نامه و راهنما را با دقت بخوانند.
وی با اشاره به تفاهم نامه میان وزارتخانه های علوم و بهداشت، ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه میان اعضای هیات علمی این وزارتخانه ها، می توانند از واحدهای آموزشی
که تحصیل می کنند درصورت تمایل درخواست انتقالی و یا تغییر رشته دهند.
هاشمی توضیح داد: البته فرزندان اعضای هیات علمی وزارتخانه های علوم و بهداشت برای
برخورداری از انتقالی و یا تغییر رشته باید 90 درصد امتیاز مربوط را کسب کرده باشند.
این مقام مسوول در دانشگاه آزاد اسلامی امکان مهمان شدن در واحدهای آموزشی
دیگر برای زنان بار دار و شیرده را میسر دانست و تصریح کرد: امکان مهمان دائم برای بیماران صعب العلاج در واحدهای آموزشی مورد نظر آنان فراهم است.
هاشمی پیش بینی کرد حدود 17 هزار دانشجو برای مهمان شدن و یا انتقالی ثبت نام کنند.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشجویان از مراجعه حضوری به واحدهای آموزشی برای درخواست انتقالی و یا مهمان شدن خودداری کنند.
وی با بیان اینکه شهریه ثابت دانشجویان دانشگاه آزاد طی دو سال اخیر افزایش نیافته است گفت: هر سال 340 میلیارد تومان از درآمد دانشگاه به دلیل عدم افزایش شهریه ثابت کم شده است و البته این اقدام در جهت رفاه دانشجویان بوده است.

** دانشجویان بدون آزمون می توانند درخواست مهمان شدن بدهند
علیرضا صامت مدیر کل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این نشست گفت: دانشجویانی که بدون آزمون در واحدهای آموزشی این دانشگاه تحصیل می کنند فقط می تواتنند درخواست مهمان شدن در دیگر واحدهای آموزشی بدهند.
وی افزود: انتقال فرزندان شاهد و ازدواج دانشجویی با سهولت انجام می شود.
صامت تصریح کرد: 70 درصد درخواست برای مهمان شدن و یا انتقالی از سوی دانشجویانی ارایه می شود که شرایط مانند فرزندان شاهد و یا ازدواج های دانشجویی را ندارند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *