ابتکار: دولت یازدهم مانع تداوم جریان بی تدبیر تخریب محیط زیست شد

ابتکار: دولت یازدهم مانع تداوم جریان بی تدبیر تخریب محیط زیست شد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار علمی ایرنا، معصومه ابتکار روز دوسنبه در مراسم ویژه برنامه گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تربیت مدرس هچنین با بیان این که روند تخریب با انتخاب مردم و حصور موثر جریان دانشجویی در کشور متوقف شد، ادامه داد: این روند تخریب طبیعت ایران را به لب پرتگاه برده بود و اگر این دولت نبود شاید دیگر فرصتی برای حفظ محیط زیست و طبیعت کشور باقی نمی ماند.
ابتکار دوران دانشجویی را به عنوان شادترین بخش سفر زندگی توصیف و رو به دانشجویان حاضر در سالن تاکید کرد: قدر این دوران و این لحظه ها را بدانید زیرا ادامه زندگی ار این روزها نشات می گیرد.
وی با بیان این که دوران دانشجویی یک دوره علمی است، گفت: دیگر وقت آن رسیده که جامعه علمی از حفظ کردن و انباشت اطلاعات به تجربه و درک علم و داده ها برسد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: دانشگاه های تحصیلات تکمیلی باید در یک جریان علمی برای شکوفایی و اعتلای دانش حرکت کنند و در کنار ان به کسب معرفت و مشخص کردن جهتی که در تمام زندگی تعیین کننده است، بپردازند.
وی تاکید کرد: باید اعتلا و خودشکوفایی خود را در نظر بگیریم و آن را به کسور و تمام دنیا تعمیم دهیم؛ این بحث شهروند جهانی است که از دانشگاه ها آغاز می شود.
ادامه دارد

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *