هدیه تئاتری به دانشجویان

هدیه تئاتری به دانشجویان

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی با اعلام این خبر گفت: روز سه شنبه (16 آذر) که در تقویم کشور با نام دانشجو مزین شده را با هدیه‌ای به جامعه دانشجویان پاس می‌داریم.
وی با تبریک این روز به همه دانشجویان افزود: خوشحالم که عمده مولدین و مخاطبان تئاتر از افراد دانشگاهی هستند، به یمن این روز عزیز تالارهای زیر مجموعه معاونت هنری و اداره کل هنرهای نمایشی تخفیف ویژه‌ای برای دانشجویان قائل می‌شوند.
شفیعی ادامه داد: برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دانشجو و تمام قهرمانان ایران عزیز که در کسوت جویندگی علم و دانش از جان خویش گذشتند، نمایش‌های روی صحنه در سالن‌های مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج، تالار هنر و خانه نمایش با تخفیف 50 درصد میزبان تمام دانشجویان خواهند بود.
روز 16 آذر هر سال به یاد سه دانشجو به نام های احمد قندچی، آذر (مهدی) شریعت‌رضوی و مصطفی بزرگ‌نیا که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا و از سرگیری روابط ایران با انگلیس، 16 آذر ۱۳۳۲ (حدود چهار ماه پس از کودتای ۲۸ مرداد همان سال) در اعتراضی در دانشگاه تهران کشته شدند، در تقویم رسمی ایران روز دانشجو نام گرفته است.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *