نمایندگان تشکل های دانشجویی: نتیجه انتخابات خرداد 92 نه بزرگ به افراط و تندروی بود

نمایندگان تشکل های دانشجویی: نتیجه انتخابات خرداد 92 نه بزرگ به افراط و تندروی بود

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز – سه شنبه – در روز دانشجو در دانشگاه تهران حضور یافت.

در این مراسم که در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران هم اکنون در حال برگزاری است، 14 نفر از نمایندگان تشکل های دانشجویی و دانشجویان به نمایندگی درمورد مسایل دانشجویی، سیاسی و فرهنگی صحبت کردند.
**نماینده انجمن اسلامی دانشگاه تهران خطاب به رییس جمهوری گفت: سلام بر شما که سایه شوم جنگ و تحریم را از سر ملت ایران برداشتید.
وی افزود: نگرانیم جایگزین دولت شما دولتی باشد که ایران را دوباره به کام خطر ببرد،
این دانشجو تاکید کرد: به جای برخورد سلیقگی با فساد، باید با فساد سیستمی و سازمان یافته برخورد جدی کرد.
**نماینده اتحادیه تشکل های دانشجویان ایران نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود.
با آغاز سخنرانی نماینده اتحادیه تشکل های دانشجویان ایران که در سخنان خواسته های دانشجویی را از رییس جمهوری مطرح کردو از برخی کاستی ها هم سخن گفت.
** نماینده بسیج دانشجویی نیز در سخنان خود از رییس جمهوری انتقاد کرد و گفت:
«شما رییس جمهوری خوبی نبودید چون انقلابی نیستید و با مذاکره با آمریکا خوشبین بودید».
در هنگام سخنان چند نفر از نمایندگان تشکل های دانشجویی ، برخی از دانشجویان مرگ بر قتنه گر و خائن آمریکایی باید اعدام شود، سردادند.
**در هنگام پخش ویدئو کلیپی وقتی تصویر محمد جواد ظریف و جمله رهبر انقلاب که «من تیم مذاکره کننده را غیور، متدین و امین می دانم» نشان داده شد دانشجویان به شدت تشویق کردند.
**نماینده اتحادیه تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد نیز در این مراسم گفت: نتیجه انتخابات خرداد 92 یک نه بزرگ به افراط و تندروی بود.
وی افزود: آقای روحانی شما را انقلابی نمی دانند لابد برای اینکه قهر 11 روزه نکردید!.
** همچنین در این مراسم نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه خطاب به رییس جمهوری اظهارداشت: کشور را در حال سقوط تحویل گرفتید و نجات دادید.
وی ادامه داد: کم لطفی است دستاورد های بین المللی را نادیده بگیریم، تعجب است کسی با بحران اخلاقی و فساد اقتصادی و … برخورد جدی نمی کند.
وی از روحانی رییس شورای عالی امنیت ملی خواست که سایه فشارهای امنیتی را از سر دانشگاه ها بردارد.
نماینده انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه تصریح کرد: عمل نکردن به بخشی از وعده های شما طرفدارانتان را دلسرد کرده است. لااقل شفاف بگویید چرا نمی توانید.
** در ادامه نماینده دفتر تحکیم وحدت در سخنانی گفت: ما برجام را اولین قدم انقلابیون خسته و استحاله در دامان غرب می دانیم.
وی این جمله را بیان کرد که برجام ما را در برابر کشورهای منطقه ذلیل کرد!مردم به شما بی اعتمادند و ممکن است اولین دولت چهار ساله شوید.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *