روحانی: هیات نظارت بر اجرای برجام فردا درمورد مصوبه کنگره آمریکا تصمیم می گیرد

روحانی: هیات نظارت بر اجرای برجام فردا درمورد مصوبه کنگره آمریکا تصمیم می گیرد

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه شنبه در ادامه سخنان خود در مراسم روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه تهران افزود:
اگر رییس جمهوری آمریکا بخشی از مصوبه کنگره را هم بلااثر اعلام کند، ما در برابر همین مقدار تخلف از برجام هم عکس العمل نشان خواهیم داد.
وی با تاکید بر این که آمریکا نمی تواند در اراده، استقامت و ایستادگی ملت ما تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: هیچ قدمی در مساله برجام برنداشتیم مگر آنکه با رهبر معظم انقلاب اسلامی مشورت کردیم و جلسه برگزار کردیم.
رییس دولت تدبیر و امید ادامه داد: نامه های مکتوب آن و دستورهایی که من روی نامه های ایشان برای اجرا دادم، موجود است، هیچ نامه ای از ایشان نبوده که من روی آن نامه بدهم فرمایش ایشان اجرا شود. البته شاید در جایی کم و کسر آوردیم ولی مبنا این بود که همه دستورات ایشان اجرا شود.
رییس شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: یک بار ایشان دستوری دادندکه من گفتم خیلی مشکل است. گفتند به خدا توکل کنید. تیم مذاکره کننده را خواستم. آقایان ظریف و عراقچی و تخت روانچی در خارج از کشور بودند، آمدند، به ایشان منتقل کردم. دو – سه ساعت صحبت کردیم. گفتند اگر این طور است که مذاکرات تمام است. ما به طرف مقابل منتقل می کنیم و مذاکرات تمام می شود. گفتم به خدا مطمئن باشید. آقا هم گفتند به خدا توکل کنید. با ایمان قوی به کار ادامه دهید.
روحانی تصریح کرد: به همین شکل از مساله عبور کردیم، آنچه باعث شد، امید به آینده بود.
ادامه دارد…

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *