حکیمی پور: اولویت اصلی کشور در شرایط کنونی تحقق عدالت است

حکیمی پور: اولویت اصلی کشور در شرایط کنونی تحقق عدالت است

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از خبرنگار ایرنا، احمد حکیمی پور عصر سه شنبه در آیین گرامیداشت روز دانشجو که در سالن شهید بهشتی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار کرد: از نظر من اکنون عدالت بر آزادی مقدم است زیرا در جامعه ای که فقر و بی عدالتی و اختلاف طبقاتی وجود دارد آزادی باعث بروز هرج و مرج و آنارشی می شود.
وی افزود: مشکل کنونی کشور این است که کسانی که مسئولیتی در اختیار دارند تصور می کنند مالک آن سمت هستند و از پاسخگویی گریزانند.
وی گفت: از نظر من بعنوان یک اصلاح طلب فساد و سواستفاده از قدرت و بیت المال بحثی سیاسی و جناحی نیست.
عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر ضرورت تناسب بین پاسخگویی و مسئولیت افراد، گفت: با هزینه هایی که بعد از انقلاب از جیب ملت در ایران انجام شده، باید خروجی بسیار بهتری در کشور وجود می داشت.
حکیمی تاکید کرد: در این روز باید از خودمان آغاز کنیم و به حسابرسی و حساب کشی بپردازیم و سپس به سراغ دیگران برویم.
وی با بیان اینکه از سال 92 تاکنون در شورای شهر پایتخت به دنبال پاسخ به سئوالاتم در مورد سواستفاده از قانون هستم، یادآور شد: در پیچ و خم های اداری و انجام کارهای فرسایشی از پاسخگویی می گریزند و سایر افرادی که باید با ما همراهی و همدلی کنند، مساله را توجیه می کنند.
این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد که شهر تهران بودجه ای در حدود 170 هزار میلیارد ریال دارد که باید در محل هایی هزینه شود که وضع شهر نسبت به شرایط کنونی بهتر شود.
حکیمی پور گفت: اولویت اصلی کشور باید مبارزه با فساد و عدالتخواهی باشد چون اساس کشور و نظام را هدف قرار داده و اعتماد عمومی را لکه دار کرده است.
ادامه دارد…..

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *