بسیج ظرفیت بزرگ مردمی برای دستیابی به اهداف انقلاب است

بسیج ظرفیت بزرگ مردمی برای دستیابی به اهداف انقلاب است

به گزارش کنکوری ارشد دکتری به نقل از ایرنا، سهراب صلاحی روز چهارشنبه در همایش مجمع بسیجیان سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: مطابق بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری هدف انقلاب اسلامی در حوزه جغرافیایی ایران اسلامی تبدیل کشور به یک قدرت و نیز استقرار تمدن اسلامی در حوزه بین الملل است.
وی با اعلام اینکه تشکیل قطب قدرت متشکل از کشورهای آزادی خواه و ضد سلطه در نظام جهانی از دیگر اهداف انقلاب اسلامی است، افزود: هیچ تمدنی در جهان بدون یک قدرت محوری شکل نگرفته و هیچ قدرت محوری نیز بدون استقرار یک تمدن، پایدار نخواهد ماند.
رئیس سازمان بسیج اساتید ادامه داد: در جهان اسلام سه ملت مصر، بین النهرین و ایران تمدن ساز بوده اند اما امروزه هیچ کس از مصریان انتظار پیش قراولی ندارد زیرا مصریانی که نتوانستند 2 سال انقلاب خود را حفظ کنند چگونه می توانند در میان ملت های اسلامی پیش رو باشند.
صلاحی تاکید کرد: وقتی ملت ایران انقلاب کرد دشمنان به انواع توطئه‌ ها علیه ایران اسلامی روی آورد اما با پایداری ملت همه این دسیسه ها نقش بر آب شد و اکنون به جایی رسیده ایم که ایران اسلامی به نماد مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی تبدیل شده است.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به برکت نظام و انقلاب در حوزه‌ های گوناگون علمی، پزشکی، فناوری و نانو در رتبه های برتر جهان قرار دارد اما می بینیم که نظام سلطه تحمل این ‌همه پیشرفت را ندارد.
رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: آمریکا و نظام سلطه در خاورمیانه به دنبال تجزیه منطقه و قطع بازوان قدرت جمهوری اسلامی ایران و حمایت از رژیم صهیونیستی، حفظ و تامین امنیت صهیونیست ها در این منطقه است تا با این کار رژیم اشغالگر قدس به تنها قدرت مطرح و عمده منطقه خاورمیانه تبدیل شود.
وی یادآور شد: نظام سلطه و استکبار به ‌گونه ای برنامه ‌ریزی کرده بودند که راه تهران از عراق می‌گذرد و به همین منظور به عراق حمله کردند و جنگ‌های نیابتی در این کشور با ایجاد گروه های تکفیری و داعش به راه انداختند ولی با ندای مرجعیت، بسیج نیروهای مردمی و شیعی، عراقی ها توانستند در مقابل دشمنان تکفیری ایستادگی و مقاومت کنند و امروز پیروزی ‌های بزرگی در سوریه و عراق حاصل ‌شده که خشم آمریکایی‌ ها را به دنبال داشته است.
صلاحی اضافه کرد: ملت مسلمان ایران و عراق به برکت پیروی از رهبری و ولی امر مسلمین، در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و در پیاده روی اربعین نیز بهترین صحنه‌ های وحدت و دوستی بین دو ملت ایجاد شد که نمونه آن در هیچ جای دیگر وجود ندارد.
رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: حزب الله در جنگ 33 روزه کاری کرد که تمام اعراب در چهار جنگ پیشین خود علیه صهیونیست ها قادر به انجام آن نشدند، این قدرت به برکت پیروی و اطاعت از امام و ولی امر مسلمین حاصل شده است.
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروزه قدرتی بین المللی است و این در حالی رخداده که نظام سلطه از تبدیل ایران به قدرت بین‌المللی هراس دارد و به همین علت با ایجاد توطئه‌های گوناگون در منطقه خاورمیانه درصدد مقابله با ایران است.
صلاحی گفت: مذاکرات هسته‌ای غرب با ایران فقط بهانه ای برای جلوگیری از روند رو به رشد و گسترش ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری بود، مسئولان بدانند که مردم همواره همراه و یاور انقلاب اسلامی هستند و از مقام معظم رهبری اطاعت و پیروی می کنند.
وی تاکید کرد: بدعهدی‌ آمریکاییان در 11 ماه پس از اجرای برجام نشان داد که به دولت این کشور نمی شود اعتماد کرد و این بزرگ‌ترین درس برای دولتمردان ماست که در این مورد غفلت نکنند و در مقابل پیمان شکنی های آمریکایی ها تصمیم های جدی بگیرند.
همایش مجمع بسیج سپاه امیرالمومنین (ع) استان با محوریت بصیرت افزایی با حضور سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید و گروه های مختلف بسیج ایلام در محل هتل زاگرس این شهر برگزار شد.

 

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *