برگزاری 12ویژه برنامه روز دانشجو در کهگیلویه وبویراحمد

برگزاری 12ویژه برنامه روز دانشجو در کهگیلویه وبویراحمد

برگزاری 12ویژه برنامه روز دانشجو در کهگیلویه وبویراحمد

فتاح محمدی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد همه برنامه های پیش بینی شده به مناسبت روز دانشجو در سطح کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج مرکز این استان برگزار شد.
وی برخی شانتاژهای خبری و ادعاها در زمینه لغو سخنرانی سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را از اساس کذب خواند و گفت که این نماینده مجلس در 2 نشست پیش بینی شده در یاسوج سخنرانی داشت.
محمدی ادامه داد: یکی از این برنامه ها در دانشگاه یاسوج و دیگری هم در سالن اجتماعات شهید هرمزپور با استقبال دانشجویان و استادان برگزار شد.
محمدی با اشاره به بزرگنمایی موضوع انتقال محل سخنرانی نقوی حسینی از سالن شهید ایزدپناه به سالن شهید هرمزپور یاسوج در قالب همایش مبارزه با فساد و اشرافی گری توسط بسیج دانشجویی، گفت که به گفته مسئولان و متولیان امر در دانشگاه فرهنگیان هیچ گونه هماهنگی حتی تا ساعتی قبل از آغاز همایش برای این سالن انجام نشده بود.
معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار بویراحمد نیز گفت: سخنرانی سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در شامگاه 15 آذر در یاسوج با یک جابه جایی در محل دیگری برگزار شد.
عبدالحمید پناهی اظهار داشت: برای تنویر افکار عمومی و رفع شائبه در فضای مجازی مبنی بر برگزار نشدن سخنرانی نقوی حسینی در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد باید گفت که دلیل این جابه جایی سالن نیز تنها صادر نداشتن مجوز از برگزار کنندگان در این محل بود.
وی ادامه داد: از مسئولان دانشگاه فرهنگیان این استان سئوال شده بود علت این تغییر چه بوده که بر اساس اعلام آنها هیچ‌گونه تقاضای مکتوب توسط تشکل درون این دانشگاه مبنی بر برگزاری چنین سخنرانی و یا دعوت مدیریت دانشگاه ارائه نشده و مجوزی در این زمینه صادر نشده بود.
پناهی گفت: با این حال سخنرانی نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در سالن شهید هرمز پور یاسوج برگزار شد.
معاون سیاسی و امور اجتماعی فرماندار بویراحمد افزود: انتشار مطالب در کانال تلگرامی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر برگزار نشدن سخنرانی نقوی حسینی در یاسوج نوعی حمله به دولت است و نباید به چنین مطالب غیر واقعی دامن زده شود.
پناهی بیان کرد: مسئولان سیاسی کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری بویراحمد از این سخنرانی حمایت کرده و از این رو برگزار شد و میهمان برنامه نیز از چنین اقدامی تشکر کرد.
پناهی ابراز داشت: براساس قانون برای برگزاری آیین سخنرانی در هر دانشگاه باید تشکل درون آن درخواست داده و مجوز لازم از سوی شورای فرهنگی دانشگاه مربوطه صادر شود و چنانچه خارج از دانشگاه باشد نیاز به مجوز فرمانداری دارد.
وی گفت: در صورتی که تشکل درون دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد درخواست مجوز سخنرانی نقوی حسینی را ارائه می‌داد و آن نیز صادر می‌شد تغییر سالن برگزاری پیش نمی‌آمد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: عباسعلی نقی یان
3016/8005

برگزاری 12ویژه برنامه روز دانشجو در کهگیلویه وبویراحمدبرگزاری 12ویژه برنامه روز دانشجو در کهگیلویه وبویراحمد

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *