30 آذرماه؛ آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون دکتری 96

30 آذرماه؛ آخرین مهلت برای ثبت نام در آزمون دکتری 96

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال 1396 در روز جمعه 6 اسفند 95 در 7 گروه آموزشی و 244 کدرشته امتحانی برگزار می شود.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش گفت: تا ساعت 8 صبح امروز (سه شنبه 23 آذرماه) تعداد 127 هزار و 627 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند.
وی افزود: هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی متناسب با مدرک فارغ التحصیلی خود (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.
توکلی یادآور شد: به تمامی داوطلبان علاقمند به ثبت نام در این آزمون اکیدا توصیه می شود در مهلت باقیمانده و مطالعه دقیق دفترچه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش ادامه داد: همچنین آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده اند نیز می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
توکلی تصریح کرد: پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مبلغ 550 هزار ریال (55 هزار تومان) را به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال 1396 در روز جمعه 6 اسفند ماه 95 برگزار خواهد شد؛ داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه 3 اسفند تا روز پنجشنبه 5 اسفند ماه 95 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *