هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد آزاد اسلامی عودت داده می شود

هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد آزاد اسلامی عودت داده می شود

حسین توکلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا افزود: با توجه به اینکه ثبت نام برای آزمونهای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاهها و موسسات آموزش عالی از اول دی ماه آغاز می شود، داوطلبان متقاضی دانشگاه آزاد نیز باید مجددا در سایت سنجش ثبت نام کنند و هزینه ثبت نامی آنان در سایت دانشگاه مذکور عودت داده می شود.
وی اظهار کرد: داوطلبان باید مبلغ 330 هزار ریال بایت وجه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد را بصورت اینترنتی پرداخت کنند و افرادی که تمایل به بهره مندی از پیام کوتاه سازمان سنجش هستند نیز با انتخاب گزینه مربوطه ، مبلغ پنج هزار ریال پرداخت کنند.

** هزینه ثبت نام جدا بابت انتخاب کد رشته امتحانی دوم
توکلی افزود: با توجه به اینکه هر داطلب می تواند یک کد رشته امتحانی اصلی را انتخاب کند و اگر تمایل به انتخاب کد رشته امتحانی دوم دارد باید مبلغ 330 هزار ریال دیگر نیز بابت وجه ثبت نام پرداخت کنند.
وی خاطرنشان کرد: اگر داوطلبی علاقه مند به شرکت در دوره کارشناسی ارشد پیام نور نیز است باید علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نامی، 102 هزار ریال نیز پرداخت کند.
توکلی اظهار کرد: دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته 96 هفتم و هشتم اردیبهشت سال آینده برگزار و کارت شرکت در این آزمون چهارم تا 6 اردیبهشت از طریق سایت سنجش توزیع می شود.
به گفته وی، افرادی که دو کد رشته امتحانی را انتخاب کردند باید دو کارت ورود به جلسه امتحان را دریافت کنند.
توکلی افزود: پس از برگزاری آزمون، نتیجه اولیه بصورت کارنامه تنظیم و توسط سازمان سنجش توزیع می شود.
وی اضافه کرد: پذیرش در رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی نیز نیمه دوم خرداد از طریق این دانشگاه بصورت مستقل اعلام می شود.
Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *