فراخوان ثبت نام در دوره دانش افزایی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه

فراخوان ثبت نام در دوره دانش افزایی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه

فراخوان ثبت نام در دوره دانش افزایی اعضای هیات علمی دانشگاه علامه

به گزارش دانشگاه علامه طباطبایی، دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی در نظر دارد بیست و دومین دوره دانش افزایی اعضای هیات علمی دانشگاه را در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) برگزار کند.
بنا بر اعلام دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها این دوره شامل: اخلاق علمی و حرفه ای، اصول تعلیم و تربیت اسلامی، تاریخ علم و تمدن اسلامی (سطح 2)، اندیشه سیاسی اسلام و مبانی انقلاب اسلامی (سطح 2) و همچنین برداشت ساز وار از قرآن کریم است که با حضور مدرسین برجسته حوزه و دانشگاه برگزار می شود.
استادان علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند از تاریخ یکم دی ماه، ساعت 10 صبح به سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی به نشانی www.allameh.nagad.ir مراجعه کنند.
زمان برگزاری دوره ها و حضور در مشهد مقدس، سی ام دی ماه، یکم و دوم بهمن ماه خواهد بود؛ همچنین احتمال تغییر دوره ها با توجه به میزان استقبال استادان از دوره ای خاص وجود دارد.

** مدیر جدید حراست دانشگاه صنعتی شریف معرفی شد
رئیس دانشگاه صنعتی شریف، علیرضا جهان تیغ را به عنوان مدیر جدید حراست این دانشگاه معرفی کرد.

** رونمایی نسخه آزمایشی پایگاه تازه اطلاعات علمی ایران(گنج)
نسخه آزمایشی پایگاه تازه اطلاعات علمی ایران(گنج)، با امکان اشاعه اطلاعات و فایل تمام‌متن پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها توسط محمد روشن، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم در ایرانداک رونمایی شد.

** بازنگری ساختارها و برنامه های درسی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از بازنگری ساختارها و برنامه های درسی این دانشگاه خبر داد.

** طرح مطالعاتی بین المللی شدن دانشگاه ها تکمیل شد
پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نخستین اولویت پژوهشی مطالعاتی خود با عنوان «بین المللی شدن دانشگاه ها» را به اتمام رساند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *