آزمون ارشد

ثبت‌نام بیش از ۵هزار داوطلب در آزمون ارشد96/آخرین مهلت ثبت‌نام

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از پنج هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ خبر داد و گفت: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه، هفتم دی ماه جاری فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست و دومین المپیاد علمی و دانشجویی که از روز گذشته (چهارشنبه) اول دی ماه جاری منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده بود، تا روز سه‌شنبه، هفتم دی ماه جاری ادامه‌ دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: بر اساس ضوابط و شرایط تعیین شده تمام داوطلبان ضرورت دارد در مهلت تعیین‌شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشر شده در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

دکتر توکلی یادآور شد: تمام داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده باشند، به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی خواهند شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد اسلامی برای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ثبت‌نام کرده‌اند، ضرورت دارد در تاریخ تعیین شده، حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه هفتم دی ماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور مجددا برای ثبت نام اقدام کنند. بدیهی است که هزینه ثبت‌نام آنها در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین دانشگاه عودت خواهد شد.

دکتر توکلی در پایان ‌اضافه کرد: تا ساعت هشت صبح امروز (پنجشنبه) دوم دی ماه، تعداد پنج هزار و ۷۰۰ داوطلب برای شرکت در آزمون دوره کارشناسی ارشد سال ۹۶ اقدام کرده‌اند.