ثبت نام بیش از ۶۷ هزار داوطلب در آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز شنبه چهارم دی‌ماه جاری تعداد ۶۷ هزار و ۷۶۲ داوطلب برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۶ ثبت‌نام کردند.

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست‌ودومین المپیاد علمی و دانشجویی که از چهارشنبه اول دی‌ماه هفته گذشته منحصراً از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده تا روز سه‌شنبه هفتم دی‌ماه جاری ادامه دارد.

دکتر توکلی خاطرنشان کرد: براساس ضوابط و شرایط تعیین شده تمام داوطلبان ضرورت دارد در مهلت تعیین‌شده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشرشده در صورت واجدشرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: تمامی داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شرکت کرده باشند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی خواهند شد.

به گفته وی، داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد اسلامی برای آزمون کارشناسی ارشد ۹۶ ثبت‌نام کرده‌اند ضرورت دارد در تاریخ تعیین‌شده حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه هفتم دی‌ماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور مجدداً برای ثبت‌نام اقدام کنند. بدیهی است که هزینه ثبت‌نام آنها در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین دانشگاه عودت خواهد شد.