ثبت نام نزدیک به 68 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد

ثبت نام نزدیک به 68 هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد

حسین توکلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ثبت ‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 تمامی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بیست ‌و دومین المپیاد علمی و دانشجویی که از چهارشنبه اول دی‌ ماه هفته گذشته منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور شروع شده تا روز سه‌ شنبه هفتم دی ‌ماه ادامه دارد.
وی گفت: تمامی داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 96 و از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org شرکت کرده باشند به عنوان داوطلب متقاضی دانشگاه آزاد اسلامی نیز تلقی خواهند شد.
توکلی افزود: براساس ضوابط و شرایط تعیین شده تمام داوطلبان ضرورت دارد در مهلت تعیین‌شده و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه منتشرشده در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.
وی در ادامه یادآور شد: داوطلبانی که در سایت دانشگاه آزاد اسلامی برای آزمون کارشناسی ارشد 96 ثبت ‌نام کرده‌اند؛ ضرورت دارد در تاریخ تعیین ‌شده حداکثر تا پایان روز سه ‌شنبه هفتم دی‌ماه از طریق سایت سنجش آموزش کشور مجددا برای ثبت‌نام اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش خاطرنشان کرد: بدیهی است که هزینه ثبت‌نام آنها در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق همین دانشگاه عودت خواهد شد.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *