پیام نور:افزایش شهریه در مقطع ارشد و دکتری نخواهیم داشت

پیام نور:افزایش شهریه در مقطع ارشد و دکتری نخواهیم داشت

پیام نور:افزایش شهریه در مقطع ارشد و دکتری نخواهیم داشت

 فیصل حسنی عصر امروز در حاشیه سفر به بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ترم جدید در دانشگاه پیام نور روش نوین آموزش از طریق IPTVV  را شاهد خواهیم بود که در این زمینه پیشرو هستیم و دسترسی اعضای هیات علمی دانشگاه از طریق روش نوی IPTV  به محتوای کتاب درسی، حذف محدودیت زمانی در برقرای ارتباط و آموزش، امکان مشاهده فیلم‌های کلاس‌های درسی در تمامی ساعات شبانه‌روز و به حداقل رساندن الزام حضور در کلاس را از مهمترین ویژگی‌های این روش آموزشی است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر پذیرش در دانشگاه پیام نور حضوری، الکترونیکی و غیرحضوری است و شیوه پذیرش تعاملی به انواع شیوه جدید آموزشی نیز اضافه می‌شود که تاکنون ۷۰ درس در قالب ۴۰۰ جلسه و ۳۰۰۰ منبع ضبط شده است.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور با بیان اینکه سیاست دانشگاه بر تقویت بسته‌های کیفی دانشگاه پیام نور در همه حوزه‌هاست، افزود: با تجهیز آزمایشگاه‌ها زمینه برای انجام تحقیقات و پژوهش‌های بیشتر در دانشگاه فراهم می‌شود و نیز سایر دستگاه‌ها می‌توانند از بستر آزمایشگاه‌های ما استفاده کنند و در حال حاضر هم بهترین آزمایشگاه‌های کشور را در اختیار داریم و راه‌اندازی پژوهشکده خلیج فارس دانشگاه پیام نور هرمزگان را از اهداف مهم پیش رو عنوان کرد.

حسنی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲ نفر از اعضای هیئت علمی این دانشگاه جزو یک درصد دانشمندان رتبه اول جهان بوده‌اند.

وی هدف از سفر خود به بندرعباس را تخصیص اعتبار خاص برای گسترش فضاهای عمرانی، فرهنگی، آزمایشگاه، سرمایه‌گذاری در زیباسازی و محوطه‌سازی دانشگاه، ارتقای کارکنان در تبدیل وضعیت استخدامی و آموزش ضمن خدمت در دوره‌های تخصصی عنوان کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه هرمزگان در جذب اعتبارات مالی جز ۵ دانشگاه برتر کشور است، خاطرنشان ساخت: ما به هرمزگان سفر کرده‌ایم که به‌طور خاص نگاه ویژه‌ای به این استان داشته باشیم و در توزیع اعتبارات، هرمزگان را به‌طور ویژه خواهیم دید.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور با اشاره به  اینکه ۳ پروژه عمرانی در دهه فجر در استان هرمزگان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار پروژه‌های عمرانی بوده است و در این بازدید یک میلیارد تومان به این استان در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اهدا می‌شود.

حسنی خاطرنشان ساخت: ۲۱۰ پروژه عمرانی قابل افتتاح در دانشگاه‌های پیام نور وجود دارد که  ۲۸۰ میلیارد تومان برای انجام پروژه‌های نیمه‌تمام نیاز بود که تاکنون ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است و ۱۰۰ پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح می‌شود که از این تعداد ۳ پروژه در استان هرمزگان نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *