حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی توسط وزارت ورزش و جوانان

حمایت اداره کل ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های دانشجویی

حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی توسط وزارت ورزش و جوانان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛:رسول منعم افزود: به منظور بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام پژوهش‌های کاربردی در زمینه مسائل مربوط به امور جوانان و ورزش، حوزه مطالعات و پژوهش‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی گرایش‌های مختلف علوم در حوزه ورزش و جوانان حمایت می‌کند.

این مقام مسئول در ارتباط با اهداف این حمایت خاطرنشان کرد: بهره‌مندی از توانمندی‌های علمی دانشجویان دانشگاه‌ها در حوزه ورزش و جوانان، هدایت نظام‌مند پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در جهت نیازها و اولویت‌های ورزش و جوانان کشور، ایجاد انگیزه در دانشجویان و حمایت از ایده‌های خلاقانه در زمینه ورزش و جوانان، از اهداف اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ارتباط با معیارهای پذیرش پایان نامه‌های دانشجویی اظهار داشت: همه ی دانشجویانی که در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری یا سطح سه و چهار حوزه که محدوده زمانی اتمام پایان نامه آنها از ۱/۱/۹۵ تا۳۱/۱/۹۶ است می‌توانند از تسهیلات این آیین‌نامه برخوردار شوند.

منعم ادامه داد: موضوع پایان‌نامه باید منطبق با اولویت‌ها و نیازهای پژوهشی حوزه مطالعات و پژوهشهای راهبردی اداره کل ورزش و جوانان بوده و پایان‌نامه به لحاظ موضوعی و محتوایی باید نو و روز‌آمد باشد.

وی اضافه کرد: موضوع پایان‌نامه و بالطبع تمام مطالب مندرج در پایان‌نامه باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد.

رسول منعم در ادامه اولویت‌های پژوهشی بخش جوانان اداره کل ورزش و جوانان برای جذب طرح‌های پژوهشی را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: فضای مجازی، ازدواج و طلاق، آسیب های اجتماعی و نخبه های جوان از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان همدان در حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در بخش جوانان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: همچنین عناوینی چون ورزش قهرمانی، همگانی، بخش خصوصی و بازاریابی، توریسم ورزشی و خیرین ورزشی ساز اولویت های اداره کل در حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی در بخش ورزش است.

وی افزود: علاقه‌مندان و پژوهشگران هم استانی می‌توانند آثار و پژوهش‌های خود را تا اواخر دی ماه به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان ارسال کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل ورزش و جوانان استان همدان حوزه معاونت امور ورزشی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۸۲۶۱۰۱۲ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *