راه اندازی سامانه ثبت نام ازدواج در پیام نور/دانشجویان خارجی در پردیس شریف

راه اندازی سامانه ثبت نام ازدواج در پیام نور/دانشجویان خارجی در پردیس شریف

راه اندازی سامانه ثبت نام ازدواج در پیام نور/دانشجویان خارجی در پردیس شریف

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از دانشگاه پیام نور، حجت الاسلام صادق جمشیدی راد گفت: دانشگاه پیام نور در اقدامی جدید، ازدواج کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه را جشن می گیرد.
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام زوجین در این دانشگاه افزود: آن دسته از اعضای هیات علمی و کارکنانی که آمادگی شرکت در این سنت الهی را دارند می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی Esabtenam.ir و مطالعه شرایط، نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.
جمشیدی راد از دستور ریاست دانشگاه مبنی بر ارائه تسهیلات وام 20 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد به زوجین خبر داد و گفت: در این طرح 114 زوج کارمند و 114 زوج از اعضای هیات علمی از دانشگاه های پیام نور سراسر کشور با هزینه دانشگاه به صورت مرحله ای در مشهد مقدس و در جوار بارگاه مقدس حضرت امام رضا(ع) آغاز زندگی مشترک خود را آغاز می کنند.
وی در پایان یادآور شد: ثبت نام از روز چهارشنبه 8 دی ماه آغاز شده و تا پایان دی ماه ادامه دارد.
ضمناً علاقه مندان جهت ارتباط و اطلاع از اخبار دفتر نهاد می توانند عضو کانال تلگرام https://telegram.me/nahadpnu نهاد شوند.

** اخذ مجوز پذیرش دانشجوی خارجی در پردیس کیش دانشگاه شریف
رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف از اخذ مجوز پذیرش دانشجوی خارجی توسط این دانشگاه و به صورت مستقل از وزارت علوم خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، علی سلک غفاری گفت: هفته گذشته توانستیم مجوز پذیرش دانشجوی خارجی را از سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اخذ کنیم.
وی جذب دانشجوی خارجی در کشور را از اولویت های وزارت علوم اعلام کرد و افزود: این موضوع به مناطق آزاد تکلیف شده است.
غفاری با یاد آوری اینکه پردیس صنعتی شریف از سال ۸۳ فعالیت خود را در کشور آغاز کرده افزود: این نخستین پردیس بین الملل تاسیس شده است که بر مبنای برنامه چهارم توسعه در منطقه آزاد کیش مستقر شده که از ابتدا رسالت آن جذب دانشجوی خارجی بوده است.
وی عنوان کرد: پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف دارای دو دانشکده مستقل مهندسی و علوم و مدیریت است.
رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف گفت: در این پردیس ۷۵۰ دانشجو درحال تحصیل هستند که از این تعداد ۱۳۵ دانشجو در مقطع دکتری، ۴۷۰ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و ۱۴۵ دانشجو در مقطع کارشناسی هستند.

** مشکلات صنفی دانشجویی دانشگاه ها پیگیری می شود
رئیس سازمان امور دانشجویان در دیدار با دبیران شورای های صنفی دانشجویی مراکز آموزش عالی منطقه هفت از پیگیری مشکلات صنفی ویژه هرکدام از دانشگاه ها خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس، نشست رییس سازمان امور دانشجویان با دبیران شوراهای صنفی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی منطقه هفت کشور برگزار شد.
تاکید بر پیگیری مشکلات صنفی دانشگاه ها از طریق شورای صنفی و عدم دخالت سایر تشکل ها در موضوعات صنفی و همچنین پیگیری مشکلات در یک فضای تعاملی با مسؤلان دانشگاه ها و سازمان امور دانشجویان از نکات مهمی بود که همه دبیران بر آن تاکید داشتند.
در این نشست مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان قول مساعد داد که مشکلات صنفی ویژه هر کدام از دانشگاه ها که دبیران ذکر کرده بودند پیگیری می شود.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *