فراخوان نخستین جشنواره موسیقی دانشجویی اعلام شد

فراخوان نخستین جشنواره موسیقی دانشجویی اعلام شد

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از دانشگاه هنر، نخستین دوره جشنواره موسیقی دانشجویی
«صبا» به همت دانشجویان دانشکده موسیقی دانشگاه هنر برگزار می شود.
دانشجویان تا 15 بهمن ماه 95 فرصت دارند، آثار خود را در چهار محور «آهنگ سازی»، «گروه نوازی کلاسیک غربی»، «گروه نوازی ایرانی»، و «پژوهش» ارسال کنند.
دانشجویان برای اطلاعات بیشتر از برگزاری جشنواره می توانند به سایت جشنواره دانشجویی صبا به آدرس http://www.sabamusicfestival.ir/ مراجعه کنند.

** دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی را منصوب کرد.
بر اساس فراخوان ارسال شده به دانشگاه های سراسر کشور مبنی بر اعلام آمادگی کاندیداهای دبیری بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، همچنین بررسی قابلیت ها و توانمندی‌های تخصصی و اجرایی افراد مذکور توسط شورای حمایت و نظارت بر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی، مهدی گمار به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب شد.
دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی توسط شورای حمایت و نظارت بر بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی متشکل از دبیران موفق دوره های قبل جشنواره، نمایندگان دبیران کانون های تئاتر دانشگاهی و اساتید تئاتر انتخاب و با حکم مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می شود.
برای انتخاب بیستمین دبیر جشنواره تئاتر دانشگاهی فراخوان شورای حمایت و نظارت به دانشگاه های سراسر کشور ابلاغ شد که پس از بررسی پرونده ۱۵کاندیدای دبیری این دوره در مرحله اول، ۵ نفر به منظور انجام مصاحبه نهایی انتخاب شدند.
در نهایت مهدی گمار از سوی این شورا به عنوان دبیر به اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم معرفی شد و فضل الله ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم وی را به عنوان دبیر بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی منصوب کرد.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *