امکان تحصیل اساتید عراقی در دانشگاه خوارزمی فراهم شد

امکان تحصیل اساتید عراقی در دانشگاه خوارزمی فراهم شد

به گزارش روز چهارشنبه  کنکوریبه نقل از دانشگاه خوارزمی، سفر هیأت دانشگاه خوارزمی به ریاست محمد علی سبحان‌اللهی، با هدف افزایش تعاملات علمی، پژوهشی و بین المللی به کشور عراق، انجام شد.
رئیس دانشگاه خوارزمی از پنج دانشگاه بغداد، نهرین، کوفه، اهل بیت و مستنصریه دیدار کرده و با رؤسای این دانشگاه‌ها مذاکره کرد.
همچنین دراین دیدار، بررسی یادداشت تفاهم همکاری و تعیین کمیتۀ مشترک برای اجرایی شدن تفاهم نامه، اجرای دورۀ مشترک آموزشی در سطوح تحصیلات تکمیلی بویژه با همکاری اتحادیۀ اروپا، اعزام دانشجویان دورۀ دکتری به فرصت مطالعاتی به دانشگاه خوارزمی و بالعکس مطرح شد.

** همکاری دانشگاه تهران و بنیاد شهید گسترش می‌یابد
نشست هم‌اندیشی مسئولان امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، جلال زرگر مشاور رئیس و مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران در این نشست بر اهمیت خدمات‌رسانی به همکاران شاهد و ایثارگر دانشگاه تاکید کرد.
وی با اشاره به تعداد قابل توجه ایثارگران دانشگاه تهران، به بیان برخی از مسایل و درخواست‌های دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر پرداخت و رفع نیازهای موجود را مستلزم گسترش تعامل و همکاری دانشگاه تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ عنوان کرد.

** سامانه یکپارچه تایید مدرک تحصیلی راه‌اندازی می‌شود
سامانه یکپارچه تاییدیه مدرک تحصیلی که امکان استعلام مدارک تحصیلی را برای دستگاه های اجرایی فراهم می کند از سوی وزارت علوم تا پایان سال راه اندازی می شود.
در راستای تحقق دولت الکترونیک در کشور، سامانه یکپارچه تاییدیه مدرک تحصیلی با معماری سرویس گرا بر بستر شبکه ملی اطلاعات راه اندازی خواهد شد.

** مرکز جذب وزارت علوم امریه سربازی پذیرش می کند
مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم برای بخش سامانه جامع جدید خود نیازمند نیرو است که برای این نیاز خود اقدام به جذب امریه سربازی از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی کرده است.
مهلت ارائه مدارک متقاضیان واجد شرایط امریه سربازی در این مرکز تا پایان دی ماه تعیین شده است و متقاضیانی که فرم درخواست را زودتر ارسال کنند در اولویت پذیرش قرار می گیرند.

** وزارت علوم موظف به تعیین تکلیف حق التدریسی های فنی و حرفه ای شد
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مکلف شد، نسبت به ساماندهی مربیان حق‌التدریس آموزشکده های فنی و حرفه ای زیر مجموعه آموزش و پرورش که به وزارت مذکور انتقال یافته‌اند تا سال دوم برنامه اقدام کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *