دانشگاه شهید باهنر نخستین میزبان دانشجویان دکتری ادبیات پایداری می‌شود

دانشگاه شهید باهنر نخستین میزبان دانشجویان دکتری ادبیات پایداری می‌شود

 

به گزارش ایسنا ، دکتر”محمدعلی طاهر” پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ دیماه در کنفرانس خبری ششمین کنگره سراسری ادبیات پایداری اظهار کرد: رشته ادبیات پایداری در مقطع کارشناسی ارشد برای نخستین بار در این دانشگاه پایه گذاری شد و اولین دانشگاهی هستیم که دکترای این رشته را بزودی هم بنا خواهیم نهاد.

وی افزود: دانشگاه شهید باهنر هم اکنون ۱۶ هزار دانشجو دارد که ۱۰۰۰ نفر دکترای تخصصی و بیش از ۳۹۰۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد در بیش از ۴۰۰ رشته و گرایش تحصیل می کنند.

طاهر بیان کرد: بیشترین دانشجوی دکترای تخصصی و ارشد را در جنوبشرق کشور دارا هستیم، ضمن اینکه در این دانشگاه بیش از ۶۵۰ نفر عضوهیات علمی هستند که بیشترین عضو هیات علمی در میان دانشگاه های جنوبشرق محسوب می شود، ضمن اینکه از این تعداد بیش از ۱۰۰ نفر استاد تمام و بیش از ۱۵۰ نفر دانشیار می باشند.

طاهر با اشاره به اینکه دانشگاه شهید باهنر به عنوان بزرگ ترین دانشگاه جامع جنوب شرق مطرح می باشد، خاطرنشان کرد: ممکن است در دانشگاه از نظر ورودی ضعف وجود داشته باشد اما خروجی آن از نظر آموزشی و پژوهشی قوی و در سطح بالایی قرار دارد و بعضا خیلی از دانشجویان کارشناسی در بهترین دانشگاه های کشور در مقطع ارشد پذیرفته می شوند و این امر نشان دهنده کیفیت آموزش و پژوهش این دانشگاه است.

One comment

  1. توی دفترچه انتخاب رشته ۹۶ که اصلا اسم این رشته نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *