دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اراک دانشجوی سه دانشجوی دکتری می پذیرد

دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اراک دانشجوی سه دانشجوی دکتری می پذیرد

 

دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اراک دانشجوی سه دانشجوی دکتری می پذیرد

مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: پذیرش دانشجو در این دانشگاه تاکنون تا مقطع کارشناسی ارشد بوده است و در پی امضاء تفاهم نامه با دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جذب دانشجو در مقطع دکتری در دستور کار این دانشگاه قرار گرفته است.
دکتر حسن جلالی اظهار کرد: جذب دانشجو مقطع دکتری در دانشگاه صنعتی اراک با همکاری اعضاء هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر پیش بینی شده است.
وی عنوان کرد: تعیین و تبیین موضوعات کاربردی مرتبط با صنعت برای پایان نامه ها و تعامل بخش صنعتی با مراکز علمی و دانشگاهی از جمله مفاد تفاهم نامه مذکور است.
مدیر گروه مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی اراک بیان کرد: براساس این تفاهم نامه اگر چه محدودیتی برای جذب دانشجو در نظر گرفته نشده، اما بر اساس شرایط موجود و قوانین حاکم بر مراکز دانشگاهی، جذب دو تا سه دانشجوی مهندسی مکانیک در مقطع دکتری برای دانشگاه صنعتی اراک پیش بینی شده است.
دانشگاه صنعتی اراک از سال ۱۳۷۶ فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و امروز با بیش از هزار دانشجو و ۹۰ عضو هیات مدیره تمام وقت و مدعو در رشته های تحصیلی مکانیک، برق، کامپیوتر، مهندسی عمران و مهندسی معدن در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد فعالیت خود را ادامه می دهد.
دانشکده مکانیک دانشگاه صنعتی اراک نیز با ۱۲ عضو هیات علمی در گرایش های ساخت و تولید، طراحی جامدات و حرارت سیالات فعالیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *