نتایج آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش روز یکشنبه  کنکوری ارشد دکترا به نقل از مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی English.iau.ac.ir از نتیجه آزمون خود آگاهی یابند.
امکان بازیابی شماره پرونده داوطلبان از طریق شماره تماس 4743 و انتخاب کلید شماره 3، فراهم است.
مرکز آزمون های استاندارد زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی جهت آمادگی داوطلبان، کلاس های آموزشی برگزار می کند که متقاضیان ­­­­­­­­­­­­در صورت تمایل و نیاز می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی English.iau.ac.ir/ept جهت شرکت در کلاس ها ثبت نام کنند.

** لزوم راه اندازی سامانه جامع کارورزی در دانشگاه علمی کاربردی
سرپرست معاونت پژوهشی دانشگاه علمی کاربردی گفت: این دانشگاه نیازمند راه اندازی سامانه جامع کارورزی با قابلیت نظارت بر فرآیند اجرایی است.
به گزارش ایرنا از دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی، دومین جلسه تحلیلی بررسی آسیب شناسی اجرای دروس کارورزی 1 و 2 با حضور سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار شد.
امید بزرگ حداد، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: به منظور تحقق اهداف دانشگاه کارآفرین، روند اجرای دروس کارورزی نیازمند آسیب شناسی جامع و کامل بود، که این امر به خوبی محقق شد.
وی افزود: نیاز دانشگاه به راه اندازی سامانه جامع کارورزی با قابلیت نظارت بر فرآیند اجرایی، اصلاح مکانیسم اجرایی گسترش دانشگاه برای صدور مجوز دوره های مهارتی و اصلاح سرفصل و شرایط مدرسان دروس کارورزی، محرز بوده و لازم است در اسرع وقت اقدام لازم در این خصوص صورت گیرد.

** شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم رشته کارشناسی ارشد «انسان شناسی زیستی» را تصویب کرد.
رشته کارشناسی ارشد «انسان شناسی زیستی» یک رشته بین رشته ای و ترکیبی از مردم شناسی و زیست شناسی است.
دانشجویانی که در این رشته تربیت می شوند می توانند، در پزشکی قانونی در زمینه شناخت اجساد قدیمی فعالیت کنند.
این رشته به پیشنهاد دانشگاه تهران به شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم ارایه شد که شورای عالی برنامه ریزی آن را تصویب کرد که پس از ارایه مجوز شورای گسترش وزارت علوم، دانشگاه تهران می تواند در این رشته از سال آینده دانشجو پذیرش کند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *