وزیر علوم احکام روسای چهار دانشگاه کشور را صادر کرد

وزیر علوم احکام روسای چهار دانشگاه کشور را صادر کرد

وزیر علوم احکام روسای چهار دانشگاه کشور را صادر کرد

به گزارش روز شنبه کنکوری ارشد دکترا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، محمد فرهادی با صدور احکام جداگانه­­ای، محمدحسین امید، دادود دومیری گنجی، محمود نصیری و محسن اژدری را به مدت 4 سال به ریاست دانشگاه های جامع علمی –کاربردی، صنعتی نوشیروانی بابل، دریانوردی و علوم دریایی چابهار و فسا منصوب کرد.
بر اساس این گزارش، متن این احکام انتصاب به شرح ذیل است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده در امر آموزش عالی و براساس مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم به مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب می شوید.
انتظار دارد براساس که بر اساس اهداف و سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیزو همفکری با سایر مسئولان گام های موثری درجهت اعتلای اهداف نظام آموزش عالی کشور و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارید.
ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های موثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها،پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و هنری آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.
محمد حسین امید، دادود دومیری گنجی، محمود نصیری و محسن اژدری پیش از این با حکم وزیر علوم سرپرستی دانشگاه های جامع علمی -کاربردی، صنعتی نوشیروانی بابل، دریانوردی و علوم دریایی چابهار و فسا را برعهده داشتند.
Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *