این پدر و پسر میاندوآبی در یک رشته و کلاس تحصیل می‌کنند

این پدر و پسر میاندوآبی در یک رشته و کلاس تحصیل می‌کنند

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از خبرنگار خبرگزاری آنا، علی علیزاده ۴۹ ساله که شغل آزاد دارد به همراه پسرش امیر ۲۰ ساله در واحد دانشگاهی ملکان در رشته کارشناسی عمران درس می‌خوانند.

علی عیزاده اکنون ترم سه است و می‌گوید تا زمانی که عمر انسان اجازه می‌دهد باید به کسب علم و دانش اقدام کرد. از اینکه در کنار پسرم در دانشگاه خوبی همچون واحد ملکان مشغول تحصیل هستم، خوشحالم.

علیزاده افزود: «تحصیل در دانشگاه باعث اندوخته شدن علم و اطلاعات و دانش می‌شود و تحصیل در دانشگاه محدودیت و سن مشخصی ندارد.»

این پدر از برخورد خوب و پاسخگویی هیات رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان قدردانی کرد.

امیر علیزاده نیز درباره علل ثبت نام در واحد ملکان برای تحصیل گفت: «اولا تحصیل در کنار پدر را دوست داشتم و در ثانی با توجه به تعریف‌هایی که پدرم از محیط خوب و برخوردهای استادان و کارکنان دانشگاه آزاد ملکان داشتند، این واحد را برای تحصیل انتخاب کردم.»

وی افزود: «از اینکه در کنار پدر و در یک رشته درس می خوانم، احساس جالبی دارم و فکر می‌کنم برای کمتر کسی این افتخار نصیب شود که هم رشته و همکلاس پدرش شود.»

این پسر از برخورد و پاسخگویی استادان و کارکنان و همکلاسی هایشان نیز قدردانی کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان فعالیت آموزشی خود را از مهر سال ۸۰ در دو رشته کارشناسی پیوسته حسابداری و کاردانی نرم‌افزار کامپیوتر با ۱۱۰ دانشجو آغاز کرده و اکنون بیش از ۱۲۰۰ دانشجو در ده‌ها رشته در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *