ارائه برخی از دروس دانشگاه علامه به صورت مجازی

ارائه برخی از دروس دانشگاه علامه به صورت مجازی

ارائه برخی از دروس دانشگاه علامه به صورت مجازی

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل ازدانشگاه علامه طباطبایی، این دانشگاه دروس زبان انگلیسی عمومی و مبانی جامعه شناسی در نیمسال دوم سال تحصیلی 95-96 را به صورت مجازی ارائه می کند.
هفته اول و دوم برگزاری این دروس به منظور آشنایی دانشجویان با استاد درس و نحوه استفاده از کلاس های مجازی، بصورت حضوری در محل پردیس شماره 2 دانشگاه برگزار خواهد شد.
همچنین در طی ترم تحصیلی نیز در صورت نیاز کلاس های حضوری بصورت محدود برگزار می شود.

** دانشگاه تهران امریه سربازی پذیرش می کند
اداره کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران از میان فارغ التحصیلان این دانشگاه امریه سربازی پذیرش می کند.
پذیرش برای امریه در اداره کل خدمات پژوهشی و انتشارات دانشگاه تهران از میان فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد انجام می شود.
اولویت پذیرش با فارغ التحصیلان رشته های زبان و ادبیات فارسی (ویراستاری)، کامپیوتر و مدیریت فناوری اطلاعات است.

** دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) از شهدای آتش‌نشان تجلیل کردند
جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) به همراه گروهی از مردم در ایستگاه شماره ٢5 آتش‌نشانی شهید صالحی حاضر شده و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.
به گزارش ایرنا به نقل از بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع)، عصر روز گذشته جمعی از دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) به همراه گروهی از مردم محله سعادت آباد تهران در مقابل ایستگاه شماره ٢5 آتش نشانی شهید صالحی حاضر شده و یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند.
همچنین زیارت عاشورا به نیابت از شهدای آتش نشان قرائت شد. مسئولان ایستگاه ضمن تشکر از حضور دانشجویان، از آنان خواستند برای سلامتی مجروحان این حادثه دعا کنند.

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *