آغاز بکار شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور

آغاز بکار شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور

آغاز بکار شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه پیام نور

به گزارش کنکوری ارشد دکترا به نقل از دانشگاه پیام نور، سید ابوالحسن ترابی گفت: محور برنامه های سال جاری بخش فرهنگی دانشگاه پیام نور، آموزش قرآن کریم است که تلاش شد زمینه های ارتباطی و فنی لازم آن را با امضای تفاهم نامه با سازمان‌ها، نهادها و موسسه های مختلف قرآنی معاونت قرآنی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، جهاد دانشگاهی و سایر دستگاه‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، فراهم کنیم.
وی با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب فراموش شده اظهار کرد: با توجه به تصویب این قانون در مجلس شورای اسلامی ستاد احیای این فریضه را در تهران فعال کردیم.
مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور گفت: در سطح مراکز و واحد های دانشگاه پیام نور شوراهای امر به معروف و نهی از منکر آغاز بکار کرده است و تحت عنوان طلایه داران معروف فعالیت دارند و امسال اولین کارگاه آموزشی به صورت ویدیو کنفرانس در کل کشور برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این طرح آموزشی علاوه بر موضوع حجاب به دیگر معروفات نیز توجه شده که پرهیز از اسراف و بهینه کردن مصرف براساس شعار سال مدنظر بوده است.
مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور اظهارکرد: این دانشگاه در زمینه تعدد نشریات دانشجویی موفق عمل کرده و هم اینک حدود 780 نشریه فعال دارد و در جشنواره تیتر 10 که در بهمن ماه برگزار خواهد شد شرکت خواهیم کرد.
وی یادآورشد: برگزیدگان سال گذشته در 20 حوزه نشریات دانشجویان کشور از این دانشگاه بوده است.
ترابی گفت: امسال نیز در صدد برگزاری جشنواره نشریات کشوری در استان هرمزگان هستیم و نفرات برتر به مسابقات ملی که وزارت علوم برگزار خواهد کرد، راه می یابند.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *