همایش ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی در مشهد آغاز شد

همایش ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی در مشهد آغاز شد

همایش ملی نقشه جامع مدیریت اسلامی در مشهد آغاز شد

آیت الله جوادی آملی در پیام خود به این همایش با اشاره به سخنی از امام علی(ع) در نهج البلاغه مبنی بر اینکه در سیاست و مدیریت اسلامی و حکومت دینی مردم ستون می باشند گفت: امیرالمومنین(ع) خطاب به مالک اشتر تاکید می کنند که از نظر و مشورت مردم دوری نکند.
این مرجع تقلید افزود: هر کاری که مردم را برنجاند با مدیریت سازگار نیست و نباید به جای مردم تصمیم گرفت بلکه باید در امور مختلف حقوق آنها را رعایت کرد. مدیریت وقتی موفق است که از هر کذبی فرار کند و به سمت خدا که معدن حق و زیبایی است پناهنده شود.
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) نیز در این همایش گفت: پیدایش انقلاب بطور جدی منافع نظام سلطه و استکبار را به خطر انداخت و آنها را علیه انقلاب اسلامی بسیج کرد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا حسنی آهنگر افزود: دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون با توطئه های مختلف به دنبال براندازی انقلاب بوده و امروز می خواهد با نقشه پیچیده جنگ نرم اهدافش را محقق کند.
وی ادامه داد: بی توجهی به رهنمودهای امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب وابستگی به دشمنان را ببار می آورد. رهنمودهای امام و رهبری باید آنقدر تکرار شود تا ملکه ذهن شوند و فهمی دقیق از رهنمودهای آنان داشته باشیم و در پیاده سازی آنها تا به نتیجه رسیدن استمرار داده و الگویی به جهان ارائه دهیم.
فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: رسیدن به تمدن عظیم اسلامی بدون دانشگاه تمدن ساز امکانپذیر نیست و باید در این راه نیازها را بفهمیم، افق نهایی و راهبردها را مشخص کنیم و اقدامات لازم را در این مسیر انجام دهیم.
سومین همایش تخصصی نقشه جامع مدیریت اسلامی تا روز جمعه در مشهد ادامه دارد.

 

Source: irna.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *