30 نشریه دانشجویی ویژه دهه فجر در دانشگاه آزاد مجوز نشر گرفت

30 نشریه دانشجویی ویژه دهه فجر در دانشگاه آزاد مجوز نشر گرفت

30 نشریه دانشجویی ویژه دهه فجر در دانشگاه آزاد مجوز نشر گرفت

حجت الاسلام سید طه هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا، افزود: توسعه نشریات دانشجویی می تواند احیاگر کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه و پاسخگوی پرسش های قشر جوان و دانشجو باشد.
وی با بیان اینکه تشکیل کانون ها، نشریات و تشکل های اسلامی سیاسی از اقدامات مهم در ایان دهه فجر است، اظهار کرد: کانونهای فرهنگی، نشریات و تشکلهای اسلامی به عنوان محملی مناسب برای تربیت استعدادهای فرهنگی و اجتماعی دانشجویان می توانند ایفای نقش کنند.
این مقام مسئول در دانشگاه آزاد تصریح کرد: در این میان کانونها با تنوع و تعدد فعالیت های مورد علاقه، اعم از مذهبی، ادبی، هنری و اجتماعی، زمینه مساعد را برای فعالیتهای طیف گسترده تری از دانشجویان با گرایشهای مختلف فکری فراهم کنند.
هاشمی ادامه داد: بیش از 10 طرح ماندگار فرهنگی و عمرانی نیز مانند ساخت مساجد، خانه فرهنگ و هنر و غیره در ایام دهه فجر در حال بهره بهرداری است.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه تعداد کانون های فرهنگی در سه سال اخیر چهار برابر افزایش یافته است، اضافه کرد: موضوعات فرهنگی و دینی مهمترین محوز فعالیت این کانون هاست.
یک میلیون 620 هزار دانشجو در 400 واحد دانشگاهی آزاد اسلامی داخل و خارج از کشور مشغول تحصیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *