جامعه المصطفی(ع) شعبه لبنان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت

جامعه المصطفی(ع) شعبه لبنان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت

جامعه المصطفی(ع) شعبه لبنان سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفت

به گزارش ایرنا، در این مراسم جشن که چهارشنبه شب در تالار الجمعیات در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار شد، تعداد زیادی از نمایندگان مراجع، علما و فعالان سیاسی ، اجتماعی ، شخصیت های علمی و استادان و دانشجویان جامعه المصطفی(ع) شرکت کردند.
حاضران در این مراسم، سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران تبریک و تهنیت گفتند.
آیت الله طباطبائی اشکذری هم تاکید کرد که باید شاکر خداوند متعال باشیم که نعمت بزرگ انقلاب اسلامی را که همچنان در شرق و غرب جهان تاثیرگذار است، بر ما ارزانی داشت.
نماینده ولی فقیه در سوریه خاطرنشان کرد: برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در واقع تمجید از طبیبی است دردهای مظلومان جهان از طایفه و تابعیت های مختلف را درمان کرده اند.
وی تصریح کرد: با برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حقیقت درصدد تثبیت و تحکیم فرهنگ و مشی حضرت امام خمینی(ره) هستیم که برای عزت و کرامت انسان ها تلاش کردند.
حجت الاسلام و المسلمین « علی رضا بی نیاز» رئیس جامعه المصطفی (ع) در لبنان هم با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد که با پیروزی انقلاب اسلامی زمان پیروزی های دیگر فرارسید و همواره شاهد برکات آن برای امت اسلامی بوده ایم.
وی با اشاره به اوضاع کنونی و چالش های فرارو منطقه تاکید کرد که محور حق با سلاح اندیشه و تلاش موفقیت ها و پیروزی های بیشتری را رقم خواهد زد.
بی نیاز خاطرنشان کرد: نهضتی را که امام خمینی (ره) برای کمک به مستضعفان و مقابله با ظالمان پایه گذاری کردند، با ثبات رای ، تقوی و جهاد و شهادت به نتیجه رسید و امروز شاهد برکات آن برای امت اسلامی هستیم.
براساس این گزارش آیت الله طباطبائی اشکذری در سفر به لبنان از ساختمان مرکز جامعه المصطفی (ع) و روند آموزش و تربیت دانشجویان از نزدیک آشنا شد.
نماینده ولی فقیه در سوریه همچنین به جنوب لبنان رفت و از موزه مقاومت ( ملیتا) دیدن کرد و در جریان ایثارگری های رزمندگان مقاومت در نبرد با دشمن صهیونیستی ، آزادسازی لبنان و « حکایت های زمین برای آسمان» قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *