ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 اسفندماه

ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 اسفندماه

ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تا 20 اسفندماه

به گزارش روز شنبه خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش های مختلف به غیر از علوم‌ پزشکی است.
متقاضیان استخدام برای جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در صورت داشتن شرایط، می‌توانند به سامانه جذب این دانشگاه به نشانی www.jazb.iau.ir مراجعه و در فراخوان جذب ثبت‌نام کنند و تا 20 اسفندماه پس از تکمیل ثبت‌نام، مدارک مورد‌ نیاز را به دبیرخانه هیات اجرایی جذب استان مربوط تحویل دهند تا پس از گذراندن فرآیند استخدام براساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، در دانشگاه آزاد اسلامی جذب شوند.
مدارک مورد‌ نیاز و ضوابط و مقررات مربوط به استخدام هیات علمی در دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه یاد شده موجود است و متقاضیان باید راهنمای ثبت‌نام را با دقت مطالعه و بعد فرآیند ثبت‌نام را دنبال کنند.
در این فراخوان، در رشته‌های مختلف و مورد‌نیاز واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تقاضای جذب اعضای هیات علمی تمام وقت با توجه به تعداد مورد نیاز ثبت‌شده در سامانه انجام می‌شود.
دانشگاه آزاد اسلامی پس از بررسی پرونده‌های دریافتی از متقاضیان استخدام اعضای هیات علمی تمام‌وقت و بررسی در کارگروه‌های علمی و عمومی و در نهایت طرح در هیات اجرایی جذب هیات علمی استان‌ها، درباره استخدام آنها تصمیم‌ گیری می‌کند.
پیگیری درخواست‌های استخدام فقط از طریق سامانه جذب امکان‌پذیر است و در فاز اول حدود سه هزار و 500 نفر به عنوان هیات علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی جذب می شوند.

** کلید آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی بهمن ماه دانشگاه آزاد منتشر شد
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ، داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.net نسبت به مشاهده سوالات و کلید آزمون اقدام کنند.
همچنین داوطلبان در صورت اعتراض به سوال یا کلید این آزمون می توانند حداکثر تا ساعت ۱۰روز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه صرفا از طریق همین سامانه نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.
پس از پایان مهلت فوق هیچگونه اعتراض در خصوص این آزمون پذیرفته نخواهد شد.
آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هر سال تحصیلی در دو نوبت شهریور و بهمن ماه، در واحدهای دانشگاهی مجری رشته دکتری حرفه ای دامپزشکی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *